شهرستان ها

دشمنان به دنبال ایجادیاس و ناامیدی در بین جوانان هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تبلیغات مسموم رسانه‌ای دشمن، گفت: دشمنان به دنبال ایجادیاس و ناامیدی در بین جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: از جوانان استان کرمانشاه مرز خود را با اغتشاشگران جدا کنند.

وی افزود: یک سری مشکلات با نصیحت درست نمی‌شود بلکه باید کار کنیم، باید به فکر معیشت مردم باشیم و ۲۵ سال شعار سال مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد است و باید سفره مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید بدانیم در قضیه اغتشاشات دست خارج در کار است و جوانان پاک ما تحت تأثیر تبلیغات مسموم دشمنان قرار می‌گیرند و نباید مردم را به صبر دعوت کنیم اما فرزندان خودمان در رفاه مطلق باشند و این اضداد جمع نمی‌شوند زیرا مردم سلامت و تقوا و صداقت می‌خواهند و باید صداقت و پاکی مسؤولان برای مردم اثبات شود.

علما بیان کرد: دشمنان از پیشرفت‌های بزرگ ما ناراحت هستند و آنها موفقیت‌های برجسته ما را برنمی تابند و باید بدانیم در رژیم گذشته امور کشور ما دست آمریکا بود و مسؤولان وقت کشور بدون اجازه آمریکا قدرت هیچ کاری نداشتند.

وی تأکید کرد: دشمنان بدانند اکثریت قریب به اتفاق مردم با نظام هستند و آرمان‌های انقلاب را با جان و دل قبول دارند و در مراسم سیزدهم آبان امسال دیدیم مردم چه شوری برپا کردند.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به دانشجویان خاطر نشان کرد: در کنار توقع داشتن باید موفقیت‌ها را هم بازگو کرد و دانشجویان امیدهای آینده نظام هستند باید دانشجویان صحبت کنند، پیشنهاد دهند حتی انتقاد سازنده کنند و پیشنهاد ارائه دهند اما باید از اغتشاشات خود را جدا کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا