ورزش

ما به غیرت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ایمان داریم

سلیمی در گفتگو با مهر:

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.

‌حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا در رقابت‌های جام جهانی، اظهار داشت: ما در بازی با ولز شاهد بودیم که ملی پوشان کشورمان شجاعانه جنگیدند و از همه فرصت‌ها استفاده کردند و هوشیاری فوق‌العاده‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیدیم.

وی بیان کرد: همین روحیه و دوندگی، جنگندگی، همراهی و اسیر حاشیه نشدن بازیکنان از جمله عواملی بود که باعث شد تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز پیروز شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای از ماه‌های قبل برای تضعیف تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی برنامه‌ریزی کرده بودند، اما بازیکنان ما اسیر این مسائل و حواشی نشدند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله بسیار مهم است و باید بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با آمریکا هم از همه فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند، دوندگی داشته باشند و باز هم اسیر حواشی نشوند تا بتوانند با این روحیه به پیروزی برسند که قطعاً اینگونه خواهند بود.

سلیمی گفت: ان شاء الله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باز هم چشم ملت را روشن خواهند کرد. ما به غیرت، همدلی و وحدت بازیکنان کشورمان ایمان داریم و این غیرت و همدلی به امید خدا کارساز خواهد بود و منجر به پیروزی تیم ملی مقابل آمریکا و صعود کشورمان به دور بعدی جام جهانی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا