دانش و فناوری

جدیدترین شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز اعلام شد

در این نوشتار با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای خودرو فرداموتورز FMC SX5:

جدیدترین شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز اعلام شد [به روز رسانی] – آذر ۱۴۰۱

شرکت فردا موتورز هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان، شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 را برای آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، FMC SX5 قیمت قطعی ۹۱۹ میلیون تومان را دارد و موعد تحویل آن ۱۲۰ روز کاری است. این کراس اوور با اقساط ۱۲ و ۱۸ و ۲۴ ماه به فروش می شد و به ترتیب کارمزد صفر، ۵ و ۱۰ درصد برای اقساط مشتریان در نظر گرفته شده است. رنگ های سفید، مشکی و بژ SX5 در این طرح فروش عرضه می شوند.

نام خودروقیمت آذر ۱۴۰۱ (تومان)تحویلرنگ هااقساط
FMC SX5۹۱۹.۰۰۰.۰۰۰۱۲۰ روز کاریسفید/مشکی/بژ۱۲ و ۱۸
و ۲۴ ماهه

فرداموتورز شرایط فروش زمستانه کراس‌اوور FMC SX5 را تمدید کرد [به روز رسانی] – یهمن ۱۴۰۰

در جدیدترین اطلاعیه فروش فرداموتورز، خودرو FMC SX5 به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌شود. در طرح نقدی این شرایط فروش، خریداران طی ۴ مرحله هزینه خودرو را پرداخت کرده و از تخفیف ۳۸.۴۵۰.۰۰۰ تومانی بهرهمند خواهند شد.

علاقمندان برای خرید اقساطی خودرو FMC SX5 می‌توانند با پیش پرداخت سه مرحله‌ای و اقساطی ۱۵ ماهه بدون کارمزد برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

طبق اطلاعیه فروش این شرکت تحویل خودروهای خریداری شده ۱۲۰ روز کاری زمان خواهد بود و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری از سوی شرکت پرداخت خواهد شد.

علاقمندان خرید محصولات فرداموتورز می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این خودروساز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

شرایط فروش فردا SX5

فروش ویژه FMC SX5 با تخفیف 47 میلیون تومانی از سوی فردا موتورز [به روز رسانی] – دی ۱۴۰۰

در طرح فروش زمستانه فردا موتورز خودرو FMC SX5 به دو شیوه نقدی و اقساطی ارائه شده است.

در خرید نقدی متقاضیان می‌توانند با پرداخت 40 درصد قیمت خودرو به مبلغ 299.600.000 تومان از تخفیف خرید نقدی 47 میلیون تومانی بهره‌مند شوند. تحویل خودرو با این شرایط فروش 120 روز کاری خواهد بود.

متقاضیان خرید اقساطی خودرو هم می‌توانند FMC SX5 از مزیت خرید اقساطی بدون کارمزد بهره‌مند شوند و محصول مورد نظر خود را با اقساط متنوع 18 و 24 ماهه و تحویل 120 روز کاری خریداری کنند.

همچنین طبق اعلام مدیران شرکت فرداموتورز، تحویل خودروهای این شرکت در حال اجراست. علاوه براین فردا موتورز به زودی عرضه خودرو FMC T5 را آغاز خواهد کرد.

فروش اقساطی بدون کارمزد خودروی فردا SX5 توسط فرداموتورز [به روز رسانی] – آذر ۱۴۰۰

فردا موتورز در طرح ویژه فروش اقساطی خود کراس اوور فردا SX5 را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه و موعد تحویل ۱۲۰ روزه به فروش می‌رساند. خودروسازی فردا با اتخاذ این تصمیم قدمی در راستای تسهیل شرایط خرید برای متقاضیان خودرو در بازار برداشته و خودرو مذکور را با ۶۰ درصد تسهیلات و اقساط 24 ماهه بدون کارمزد عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این خودروسازی فردا میزان گارانتی محصولات خود را که پیش از این 4 سال بود، به مدت یک سال افزایش داده و خریداران می توانند از گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتری بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است که ظاهراً این طرح فروش به مدت محدود برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد.

انجام مرحله دوم تعهدات تحویل خودرو FMC SX5 [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۰

مدیر بازاریابی فردا موتورز، همزمان با دور دوم تحویل خودروهای FMC SX5 و ایفای به موقع تعهدات این شرکت، از گسترش شبکه های عاملیت و خدمات پس از فروش فردا موتورز خبر داد.

محمدرضا آریان‌نژاد در حاشیه مراسم تحویل سری دوم خودروهای FMC SX5 به خریداران، با اشاره به تاثیر مشکلات غیر مترقبه‌ای همچون بروز موج های جدید کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، تعطیلی و محدود شدن خدمات مراکز شماره‌گذاری و تغییرات برخی قوانین در روند تحویل تعهدات خودروسازان گفت: «با وجود تمام این مسائل، فردا موتورز در راستای ایفای تعهدات خود به مشتریان با پشت سر گذاشتن موانع پیش رو، موفق به انجام سری دوم تعهدات خودرو FMC SX5 شد.»

وی ضمن قدردانی از همراهی مشتریان در شرایطی که محدودیت‌های کرونایی روند فعالیت کسب‌ و کارها را با مشکل مواجه کرده است، افزود: «همزمان با تحویل خودروهای خریداران SX5، فردا موتورز در راستای برنامه های توسعه ای خود  اقدام به گسترش شبکه عاملیت‌های خود کرده و هم‌ اکنون شبکه خدمات پس از فروش آماده پذیرش و خدمات‌ رسانی به مشتریان محصولات گروه است.»

مدیر بازاریابی فردا موتورز با تاکید بر تلاش فردا موتورز جهت تسریع در روند تحویل خودروهای تولیدی FMC SX5 و FMC 511  از افزوده شدن یک محصول جدید به سبد محصولات فردا موتورز خبر داد و اضافه کرد: «در شرایطی که  بازار خودرو همچنان عطش محصولات جدید و متنوع را دارد، طی ۲ یا ۳ ماه آینده کراس‌‌ اوور جدید گروه خودروسازی فردا با امکاناتی پیشرفته معرفی و عرضه خواهد شد.»

افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی کراس اوور FMC SX5  [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۰

شرکت خودروسازی فردا قیمت جدید کراس اوور FMC SX5 را ویژه 14 شهریور ماه 1400 اعلام کرد.

این افزایش قیمت در طول 12 روز تقریبا از سوی یک خودروساز بی‌سابقه بوده است.

مدل خودرو قیمت ۲ شهریور (تومان)قیمت ۱۴ شهریور (تومان)
کراس اوور FMC SX5 ۶۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۷۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰

فردا موتورز شرایط فروش و قیمت جدید FMC SX5 را اعلام کرد  [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC SX5 برای شهریور ۱۴۰۰، قیمت این کراس‌اوور را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش‌فروش عرضه می شود.

قیمت مصوب و جدید FMC SX5 از سوی شرکت فردا موتورز ۶۴۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به قبل، ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و همچنین دیگر به مشتریان تخفیف نقدی اعطا نمی‌شود.

در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می‌گیرد و مدت زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین پیش پرداخت ۳۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت‌نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۶۴۹ میلیون تومان با در نظرگیری هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و… است.

مدل خودرو قیمت قدیم (تومان)قیمت جدید شهریور ۱۴۰۰ (تومان)
کراس اوور FMC SX5 ۶۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۶۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰

آغاز فروش کراس اوور FMC SX5 با قیمت قطعی [به روز رسانی] – تیر ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز جدیدترین شرایط فروش کراس اوور FMC SX5 ویژه تیر ماه را اعلام کرد.

موعد تحویل فردا SX5 نیز با قیمت نهایی 609 میلیون تومان (بعد از کسر تخفیف 20 میلیون تومانی) مشابه FMC 511 تعیین شده است.

فرداموتورز در طرح فروش هر این خودرو سود مشارکت 18 درصدی را در نظر گرفته است.

طرح فروش فردا SX5:

مروری بر مشخصات کراس اوور FMC SX5 فرداموتورز

شرکت خودروسازی فردا که خود را همکار ایران خودرو سمنان معرفی می کند در واقع یک خودروساز بخش خصوصی است که طی چند سال گذشته تصمیم به عرضه محصولات مستقل خود را در بازار داشته است و پس از وقوع شرایط تحریمی، حالا به همکاری با گروه دانگ فنگ و عرضه محصولات این شرکت با برند فردا روی آورده است.

دانگ فنگ SX5 یا همان فردا SX5 می‌نامیم، نخستین‌بار در سال 2013 به بازار چین رفت. طراحی نسل اول SX5 هم ویژگی ‌کراس‌اورها را داشت و هم شبیه ون‌ها بود؛ به همین دلیل آنرا در سگمنت MPV ها یا خودروهای چند کاره، قرار دادند. نسل اول SX5 حدود سه سال روی خط تولید دانگ‌فنگ بود تا آنکه در 2016، نسل دومش به بازار آمد.

برخلاف تصور اولیه که از تولید این خودرو با یک موتور توربو حکایت می کرد، حالا شاهد استفاده از یک موتور تنفس طبیعی موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی هستیم که توان تولید 123 اسب بخار قدرت در محدوده 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 154 نیوتن متری در محدوده 4400 دور بر دقیقه را دارد.

این خودرو با طول کلی 4515 میلی متر، عرض 1812 میلی متر، ارتفاع 1725 میلی متر و فاصله بین دو محور 2720 میلی متری ساخته شده است که از نظر ابعاد و اندازه کوچک تر از دیگر محصول شرکت خودروسازی فردا یعنی فردا SX6 خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که با توجه به وزن 1340 کیلوگرمی و توان 123 اسب بخاری پیشرانه، این مدل از نظر شتاب گیری نیز حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد، هرچند در این رابطه عدد دقیقی در کاتالوگ این خودرو ذکر نشده است.

لازم به ذکر است که خودروی کراس اوور فردا SX5 تنها با جعبه دنده اتوماتیک CVT به مشتریان عرضه می شود و مصرف سوخت 7.5 لیتری به صورت ترکیبی برای کارکرد 100 کیلومتری خواهد داشت.

فردا SX5 از حیث آپشن های رفاهی نیز یک محصول قابل قبول به نظر می رسد چرا که طیف کاملی از امکانات متداول نظیر کروز کنترل، سانروف، سیستم پایداری ESP، فرمان برقی، دوربین دنده عقب و تهویه مطبوع الکتریکی را ارائه می دهد اما با توجه به نبود صندلی های برقی یا دوربین 360 درجه و سقف پانوراما نمی توان این کراس اوور را در محدوده خودروهای پر آپشن توصیف کرد.

مطلب پیشنهادی:‌ تجربه رانندگی با فردا SX5

سوالات متداول کاربران درمورد خودرو SX5

قیمت خودرو sx5 در بازار ایران چقدر است؟

خودروی SX5 در بازار ایران با قیمت بالاتر از ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

مشخصات موتور SX5 ماشین چیست؟

ماشین SX5 به یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر ۱.۶ لیتری مجهز شده که حداکثر ۱۲۳ اسب بخار و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

آپشن‌های خودرو sx5 چیست؟

فردا SX5 کروز کنترل، سانروف، سیستم پایداری ESP، فرمان برقی، دوربین دنده عقب و تهویه مطبوع الکتریکی را ارائه می‌دهد.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا