شهرستان ها

شرکت ۲۴۶ اثر در جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین

قزوین- مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: در جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۴۶ اثر در دو شاخه تولید محتوای تخصصی و عمومی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیری عصر سه شنبه در اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: پیشرفت‌های کمی و کیفی زیرساخت شبکه اینترنت و توسعه ابزارهای این بسته موج به فراگیری استفاده افزایش اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های تلفن همراه در عموم مردم شده است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده این کشور سرمایه‌گذاری عظیم برای تهاجم فکری فرهنگی و معنوی دولت شریف ایران اسلامی کرده و به عنوان یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی به این بستر امیدها بستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: بسیج به عنوان یادگار بزرگ و درخشان امام راحل مظهر اقتدار ملی با شناخت صحیح از فرصت سالهاست در چارچوب مرکز فضای مجازی بسیج با بهره‌گیری از روش‌های سلبی و ایجابی آوردگاه مشغول مبارزه و مقابله با دشمنان این مرز و بوم است.

وی تاکید کرد: جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو شاخه تولید محتوای تخصصی و عمومی یکی از همین فعالیت‌ها است.

امیری تاکید کرد: در آبان ماه امسال شاهد برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین در سه محور ویدئو و کلیپ پوستر و آثار گرافیکی و عکس به صورت مجازی برگزار شد از مجموع ۲۴۶ اثر دریافتی در بخش ویدئو و کلیپ، پوستر و آثار گرافیکی دو اثر برتر برگزیده شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین ادامه داد: در مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد رقابت نزدیک و جذاب ۲۹ تیم در سه حوزه تخصصی پویانمایی نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه بودیم

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم برگزاری این جشنواره رویداد به گسترش محتوا و متعهدانه و انقلابی منجر شده و باعث ایجاد تولیدات فاخر در فضای مجازی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا