جامعه

اضافه شدن ۵۹۰۰ کلاس درس به ظرفیت آموزش و پرورش

خان‌محمدی خبر داد

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خان‌محمدی روز سه‌شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد مدارسی که در کشور ساخته می‌شود به شکل مشارکتی است که این اقدام ارزشمند برگ برنده آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه، پیشران عدالت، مدرسه سازی است اظهار داشت: در صورتی که مدرسه‌ای در یک منطقه و بخش وجود نداشته باشد نمی‌توان برای ایجاد اداره آموزش و پرورش اقدام کرد.

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: خیّرین پیشران عدالت به شمار می‌روند و بالاترین ضریب رشد و توسعه با مدرسه‌سازی حاصل می‌شود که برای رسیدن به این مهم باید به خیّران توجه ویژه داشت.

خان‌محمدی افزود: مدارسی که با کمک خیّرین بنا می‌شوند ویژگی خاصی دارند که از این قشر درخواست می‌شود همراهی و حمایت خود را از مدارس ادامه دهند.

وی اظهار داشت: همراهی و حمایت خیّرین نقطه شروع کار بزرگی با عنوان «مدرسه یاری» است و مدارس در پیشرف محله‌ها اثرگذار هستند.

خان‌محمدی افزود: خیّرین مدرسه ساز آغاز کننده حیات طیبه هستند که با قرار داشتن در کنار مدارس، این مجموعه‌های آموزشی را مورد حمایت و همراهی قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش در تعهد خود برای ساخت مدارس نیمه کاره، عقب است، بنابراین قول می‌دهیم بخش‌هایی که برعهده این مجموعه گذاشته شده را عملیاتی کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای کمک به ساخت طرح‌های نیمه کاره، هدف‌گذاری شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا