ورزش

بیل: تا زمانی‌که بتوانم، به بازی کردن ادامه می‌دهم

گرت بیل می گوید که ما ناامیدیم، چرا که دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت نیفتاد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ولز نتوانست رویای صعود از مرحله گروهی را تحقق ببخشد و با شکست سه بر صفر برابر انگلیس، از دور رقابت ها کنار رفت.

گرت بیل در پایان این دیدار و در گفتگو با شبکه BBC گفت: همه ناامید شده‌اند، اما ما به دستاوردهایی که با رسیدن به اینجا کسب کرده ایم، افتخار می‌کنیم. باید ببینیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم، اما فوتبال سخت است. تیم‌ها از مسیرهای بدی عبور می‌کنند، ما انتظاراتمان را برآورده نکردیم.

او ادامه داد: اگر دو سال پیش می‌گفتیم که در جام جهانی حضور داریم، خودمان را زیر فشار می بردیم. ما ناامیدیم، چرا که دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت نیفتاد. در 2 یورو اخیر از گروه صعود کردیم، انتظار این بود که به همین منوال ادامه دهیم، اما فوتبال اینطور کار نمی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات مقدماتی یورو 2024 شرکت خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: تا زمانی که بتوانم و تا زمانی که بخواهم به راه خود ادامه خواهم داد. بدیهی است که اکنون لحظه سختی است. ما دوباره می‌رویم تا با قدرت به مصاف رقبا برویم.

بیل در پایان گفت: ما مسابقات مقدماتی یورو را در پیش داریم که در ماه مارس شروع می‌شود. چند ماه فرصت داریم تا ماه‌ها از فوتبال بین‌المللی دور شویم، که واضح است که ناامیدکننده است. اما ما دوباره در ماه مارس کارمان را آغاز می کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا