شهرستان ها

مسیر دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می‌شود

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به تعامل دستگاه های مختلف استان در طرح گردشگری روستای زیارت، گفت: مسیر سه کیلومتری دسترسی به آبشار زیارت ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ساوری شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به اتفاق جمعی از مدیران کل بازدید میدانی از روستای زیارت داشتیم تا موانع گردشگری آن را برطرف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به تشکیل جلسه قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری گلستان، در نخستین گام گفت: همه دستگاه اجرایی متولی، ذی‌نفع و ذی‌مدخل در امر ساماندهی گردشگری روستای زیارت با دستور استاندار پای‌کار آمده‌اند تا گره مشکلات این روستای غنی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را بگشایند.

وی ادامه داد: با بررسی طرح ساماندهی گردشگری روستای زیارت در قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری استان و بازدید امروز مدیران، مقرر شد تا دستگاه‌های اجرایی براساس زمان‌بندی معین اقدامات مورد نیاز را برای ساماندهی گردشگری، حریم جاده و آبشار زیارت عملیاتی و اجرایی کنند.

ساوری عنوان کرد: برای رفع موانع توسعه گردشگری در روستای زیارت موضوع به موضوع به‌پیش خواهیم رفت و در نخستین گام مقرر شد اقدامات موردنیاز برای ساماندهی مسیر دسترسی روستای زیارت تا آبشار به‌زودی عملیاتی شود تا علاوه بر حل مشکلات ساکنان و جامعه محلی، بتوانیم به گردشگران ورودی به منطقه نیز خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: امور اراضی با همکاری اداره راه با ارسال تیم‌های کارشناسی و بررسی موارد فنی منطقه، هرچه سریع‌تر مقدمات لازم را برای زیرسازی و بهسازی مسیر دسترسی روستای زیارت تا آبشار به طول سه کیلومتر تأمین می‌کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا