شهرستان ها

آزادی ۱۸ زندانی مالی در ایلام

ایلام-رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: با همت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و اعطای تسهیلات، ۱۸ زندانی محکوم نیازمند مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علیمحمدی صبح چهارشنبه در دیدار چهره به چهره با زندانیان از تلاش‌های بی وقفه کارکنان و مسئولان زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه اصلاح و بازپروری زندانیان با تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت محقق می‌شود و مراجع قضایی در این راستا همواره همکاری اثربخشی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از اهم برنامه‌هایی است که در دستگاه قضایی به آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز در این مراسم گفت: ۱۰ زندانی با همت خیرین و ستاددیه از زندان آزاد شدند و با همکاری مراجع قضایی به ۸ زندانی واجد شرایط تسهیلات قضایی اعم از مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و… اعطا شد و زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مجید احسانی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۶ زندانی نیازمند مالی از زندان‌های استان آزاد شدند و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا پایان سال با همت خیرین برنامه ریزی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا