شهرستان ها

استانداردسازی آسفالت جاده‌های اصفهان ضروری است

اصفهان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ارتقا استانداردسازی آسفالت راه‌ها با توجه به تأثیر بسیاری که در راه‌های استان و کاهش تلفات جاده‌ای دارد، ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های سازمان نوسازی مدارس که در جریان سفر ریاست جمهور به استان مصوب شده بود، اظهار داشت: بررسی روند اجرای این پروژه‌ها به صورت هفتگی دنبال می‌شود و از سرعت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر هفته نقاط قوت و ضعف هر پروژه مطرح و بررسی می‌شود، ابراز داشت: در این بررسی‌ها با دستگاه‌هایی که به صورت غیر تخصصی اقدام کرده‌اند برخورد لازم به عمل می‌آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین از دستگاه‌هایی مانند سازمان نوسازی مدارس استان که به صورت ویژه همکاری داشتند و اجرای پروژه‌های آنها به صورت مطلوب گزارش شده بوده، قدردانی صورت می‌گیرد.

لزوم تشدید نظارت بر پروژه‌های ملی در شهرستان‌ها

وی با تاکید بر اینکه تشدید نظارت شهرستان‌ها بر پروژه‌های عمرانی ملی ضروری است، گفت: باید از ظرفیت فرمانداری‌ها و سازمان نظام مهندسی شهرستان‌ها در راستای ارتقای سطح فنی پروژه‌ها استفاده شود.

زینلیان ادامه داد: موارد مرتبط با وظایف دستگاه‌ها در خصوص اجرای پروژه‌ها، وضعیت پروژه‌های نیمه تمام سالن‌های ورزشی روباز در برخی روستاهای استان نیز بررسی و مقرر شد با هماهنگی دفتر فنی استانداری و بنیاد مسکن و با ارائه لیست سازمان ورزش و جوانان موضوع پیگیری و تعیین تکلیف شود.

وی به بررسی مباحث مرتبط با کارگروه فنی مصالح زیر مجموعه شورای فنی استان اشاره کرد و ادامه داد: ارتقا استانداردسازی آسفالت راه‌ها با توجه به تأثیر بسیاری که در راه‌های استان و کاهش تلفات جاده‌ای دارد، ضروری است.

برخوردجدی با ترک فعل‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: مقرر شد پیگیری‌های لازم از طریق اداره کل استاندارد و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در راستای اجرایی کردن پوشش آسفالت راه‌های استان به عمل آید.

وی از برخورد جدی تر با تخلفات و ترک فعل‌های دستگاه‌ها و پیمانکاران پروژه‌هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند خبر داد و گفت: مقرر شد جلسات شورای فنی در این خصوص مستمراً برگزار و موارد تخلفات پیگیری شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا