جامعه

کشف ۱۰ فقره سرقت از منازل شهر سمنان/ هویت سارق برملا شد

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ گلستان شهر سمنان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش شبانه روزی پلیس سرانجام هویت سارق برملا شد، افزود: این فرد یک سارق معتاد با سابقه بود که در یکی از روستاهای شهر سمنان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منازل نیمه‌کاره و خالی از سکنه در شهر سمنان اعتراف کرد: ابراز داشت: با دستور قاضی متهم پرونده روانه زندان شد.

حسنی با بیان اینکه طی عملیات دیگری با هماهنگی قضائی در بازرسی چندین مغازه، ۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال قاچاق در دامغان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش این تعداد دستگاه ماینر سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شده است، افزود: برای جلوگیری از سودجویی استخراج کنندگان قاچاق از دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال از مردم انتظار می‌رود رفت و آمد و موارد مشکوک را بلافاصله با ۱۱۰ در میان قرار دهند تا موضوع رسیدگی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا