ورزش

پایان کار ولز در قطر: وداع غم‌انگیز گرت بیل

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، وداعی ناخوشایند با جام جهانی 2022 داشت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ولز شب گذشته در سومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد.
بیل در بازی برابر آمریکا موفق شد تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما نمایشی نه چندان درخشان برابر ایران با عملکردی ضعیف‌تر برابر انگلیس و در نهایت خداحافظی او از جام جهانی همراه شد.
این بازیکن تنها 45 دقیقه برابر سه شیرها در زمین حاضر بود و پس از آن به دلیل مصدومیتی که پیش از این در لس آنجلس اف سی نیز او را آزار داده بود از زمین بازی خارج شد. این در حالی است که او پیش از شروع جام جهانی گفته بود از شرایط فیزیکی خوبی برخودار است اما این مصدومیت بار دیگر کار را برای او سخت کرد.
با این وداع دردناک با جام جهانی، آینده بیل در تیم ملی ولز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیش از این وقتی از او پرسیده شد که آیا بازی برابر انگلیس آخرین بازی او با پیراهن تیم ملی ولز است یا خیر، پاسخ او منفی بود. او مشتاق است که کارش را ادامه دهد اما این حذف ممکن است باعث شود که او بیشتر به این که فکر کند که بهترین تصمیم برایش در فاصله دو سال آینده تا برگزاری یورو 2024 چیست.

او پس از شکست برابر انگلیس در گفتگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت:« من تا جایی که بتوانم ادامه می‌دهم و آنها من را می‌خواهند. این لحظه دشواری است اما فوتبال ادامه دارد. مسابقات انتخابی یورو در ماه مارس آغاز می‌شود و من امیدوارم که همراه تیم باشم.»
این ستاره سابق رئال مادرید با اشاره به شرایط تیم ملی ولز اضافه کرد:« ما باید به این فکر کنیم که با تیمی که سال‌های طولانی در جام جهانی حضور نداشت چقدر پیش آمدیم. نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما تجربه زیادی کسب کردیم. باید به خودمان یادآوری کنیم که در جام جهانی حضور داشتیم و به این موضوع افتخار کنیم. با سری افراشته رختکن را ترک خواهیم کرد. هیچ حسرتی نداریم.»
بیل در کشور یک اسطوره به حساب می‌آید. او باعث شد که ولز به دو جام ملت‌های اروپا و یک جام جهانی راه پیدا کند و در اولین حضور ولز در جام جهانی پس از تقریبا 70 سال تک گل تیمش را به ثمر رساند. او نمی‌توانست بهتر از این به تیم ملی کشورش خدمت کند اما در عین حال حضورش در فوتبال آمریکا باعث شده که او از دوران اوجش برای تیم ملی نیز فاصله بگیرد. حالا همه تصمیم‌ها برعهده او است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا