شهرستان ها

افزایش نظارت بر مراکز توزیع کالاهای تنظیم بازار در شیراز

شیراز -مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود از مراکزی که بیشترین میزان دریافت کالاهای تنظیم بازاری را دارند بازدید و ارزیابی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شیخ در حاشیه آغاز مانور نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی کلان شهر شیراز عنوان کرد: این مانور با به کار گیری پنج اکیپ نظارتی در مناطق ناحیه سپاره ثارالله انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این بازدیدها عرضه اقلام پروتئینی مانند مرغ و گوشت و دیگر کالاهای اساسی بررسی می‌شود، اظهار کرد: بازدیدها به صورت اتفاقی و در ساعات اوج تقاضای بازار انجام می‌شود تا روند ورود کالاها به فروشگاه و تحویل به خریداران به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.

شیخ با بیان اینکه در بازدیدها از ظرفیت بسیج اصناف و بسیج ناحیه ثارالله شیراز بهره می‌گیریم، عنوان کرد: برآورد مان این است روزانه قریب به ۱۰۰ واحد صنفی بازدید شوند و تخلفات احتمالی در عرضه کالاهای اساسی شناسایی و احصا شود.

او خاطرنشان کرد: تقسیم‌بندی مناطق شهری شیراز برای بازدیدهای نظارتی متفاوت از تقسیم بندی نواحی شهرداری است و بر اساس پایگاه‌های بسیج تنظیم شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا