شهرستان ها

آغاز به کار همزمان سه نمایشگاه تخصصی بین المللی در مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: سه نمایشگاه تخصصی و بین المللی به صورت همزمان‌ در مشهد آغاز به کار کرد.


به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی در این خصوص اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی همزمان با یازدهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنیها، ماشین آلات و صنایع وابسته از شب گذشته ۸ آذرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: باهدف ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای حوزه های مختلف صنایع غذایی، معرفی ماشین آلات صنایع غذایی، توانمندیهای صنعت چاپ استان، معرفی شرکتهای برتر و بررسی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، مشارکت در تولید و سرمایه گذاری در بخش تولید داخل، نمایش دستاوردهای تحقیقاتی محققان و پژوهشگران و معرفی، ترغیب و تشویق تولیدکنندگان و صادرکنندگان در زمینه مسایل تولید، صادرات و بازاریابی این نمایشگاه ها فعالیت خود را در مشهد آغاز کردند.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران یادآور شد: در این نمایشگاه ها ۱۷۲ شرکت از نقاط مختلف کشور محصولات خود را در فضایی به مساحت حدود ۹هزار مترمربع از سالن های نمایشگاه بین المللی مشهد در معرض نمایش و بازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور قرار داده اند.

وی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که در این حوزه ها ایجاد شده است،افزود: در چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب که در مساحت بیش از ۲هزار و ۶۰۰ مترمربعی سالن عطار برگزار می‌شود، ۳۲ شرکت از استان های خراسان رضوی، تهران، فارس، اصفهان، البرز، قم، مازندران، آذربایجان های غربی و شرقی و همچنین ۱۰شرکت نماینده فروش از کشورهای آلمان، چین، ترکیه، تایوان و کره جنوبی حضور دارند.

صیفی افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هم شامل تولیدکنندگان انواع ماشین آلات صنعت چوب، مواداولیه شامل ام دی اف، چسب، روکش پی وی سی، نوارلیه پی وی سی، صفحه کابینت، یراق آلات، ابزار و قطعات، رنگ چوب و خطوط واسش رنگ چوب است.

این نمایشگاه ها که از ۸ آذرفعالیت خود را آغاز کرده اند، تا ۱۱ آذرماه درحال برگزاری است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ازغرفه های مختلف آن بازدید کنند. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا