شهرستان ها

هلال احمر بستری برای فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف است / فرهنگ بشر دوستی در جامعه یک ضرورت است

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه توسعه فرهنگ بشر دوستی در جامعه به ویژه بین قشر جوان یک ضرورت است، گفت: همه وظیفه دارند در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند و در شرایط کنونی جامعه هوشیار باشند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:


به گزارش خبرنگار ایلنا، یعقوب سلیمانی در همایش تجلیل از اعضای داوطلب و جوان فعال جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سالن زیتون این جمعیت در اراک، افزود: هلال احمر بستری برای فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: نخستین باشگاه خبرنگاران جوان داوطلب کشور در راستای اصول اهداف ترویج فرهنگ رسانه‌ای با عنوان «باور و امروز» هفته گذشته در تهران و اکنون نیز در اراک به بهره برداری رسید.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران هم اکنون در یکصدمین سال تأسیس خود قرار دارد و شعار این جمعیت در سال جاری، «یک قرن خدمت بی‌منت» است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور نیز در این همایش گفت: سازمان جوانان کهن‌ترین سازمان در جمعیت هلال احمر است و در این بخش افتخارات بسیاری به دست آمده است.

محمدگل فشان با بیان اینکه مهربانی در جوانان جمعیت هلال احمر موج می‌زند و شعار سازمان جوانان در سال جاری، «مهربان خواهیم ماند» است، افزود: امید است جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بشر دوستی در مردم‌ به ویژه جوانان تلاش کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این همایش گفت: هلال احمر همواره در کنار مردم است. در این راستا نگاه هلال احمر خدمت رسانی است و توفیقات این جمعیت به واسطه تلاش صادقانه و بی منت داوطلبان است.

علیرضا شهرجردی با اشاره به اینکه 12 هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند، افزود: اعضای جمعیت هلال این استان از هیچ کوششی در راستای توسعه و خدمت رسانی به جامعه دریغ نمی کنند. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا