شهرستان ها

تفاهم‌نامه طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح سمنان امضا شد

سمنان- استاندار سنان گفت: تفاهم‌نامه طرح نهضت ملی مسکن از سوی استانداری سمنان و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان نیروهای مسلح استان سمنان به میزبانی استانداری، از انعقاد تفاهم نامه طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در استان خبر داد و ابراز کرد: اقدامات در خصوص تأمین زمین و احداث مسکن ویژه نیروهای مسلح استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیگیری و اجرایی خواهد شد تا دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ یک هزار و ۱۱۷ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان تأمین شده است، افزود: مشکلات عدیده‌ای در شهرهای مختلف استان در راستای تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود داشت که از طریق راهکارهای مختلف رفع شد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه مشکلی در سطح استان سمنان برای تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین ساخت مساکن نیروهای مسلح در قالب این طرح وجود ندارد، ابراز کرد: با اقدامات صورت گرفته بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۲۴ واحد مسکونی در قالب طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن و همچنین احداث شهر جدید ایوانکی در استان سمنان در حال ساخت است.

هاشمی افزود: در بحث نیروهای مسلح سمنان و شاهرود، مساکن خود مالکی، بافت فرسوده و بنیاد مسکن ساخت مسکن در سطح استان سمنان در حال انجام است که در آینده با بهره برداری از این طرح‌ها، شاهد تحول خوبی در بحث جمعیت استان خواهیم بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا