شهرستان ها

راه توسعه کشور اعتماد و استفاده از جوانان است

قزوین- مدیرکل مشارکت اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: بهترین راه توسعه کشور استفاده از ظرفیت کنشگری نسل جوان و اعتماد به این نسل است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کامل نواب ظهر چهارشنبه در در رویداد توانمندسازی «همنا» اظهار کرد: با نگاهی ساده به رویدادهای چند دهه اخیر در ایران اسلامی شاهد پیشرفت و تغییرات چشمگیر جوانان کشور در حوزه کنشگری هستیم.

وی با اشاره به اینکه نسل اول انقلاب برای تحقق اهداف خود مبارزه و ایستادگی کردند افزود: نسل دوم انقلاب نیز در هر سال دفاع مقدس پا به میدان دفاع از آرمان‌های خود گذاشتند

این مسئول با بیان اینکه در تمام عرصه‌های حساس انقلاب اسلامی جوانان نقش ایفا کردند، تاکید کرد: بهترین راه توسعه کشور استفاده از ظرفیت کنشگری نسل جوان و اعتماد به این نسل است.

مدیرکل مشارکت اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا با حمایت از تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت کنشگری جوانان در جامعه را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: اقداماتی مانند مطالبه گری، رویدادهای استارتاپی و راه اندازی راه اندازی زیست بوم‌های فناوری از جمله اقدامات صورت گرفته توسط جوانان است که می‌توان از آن به عنوان کنشگری یاد کرد.

وی با بیان اینکه جوانان امروز به ثابت کردند برای نقش آفرینی در جامعه ظرفیت‌های بسیاری دارند، تصریح کرد: باید از این نسل در عرصه‌های مدیریتی کشور بهترین استفاده ممکن را برد

کامل نواب تاکید کرد: نسل امروز باید ضمن مطالبه و کنشگری در برابر مشکلات موجود در جامعه پای آرمان‌ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی که همان نقش آفرینی جوانان در سرنوشت خود است ایستاده و به تلطیف و تبیین شرایط کشور برای دیگر اعضای جامعه کمک کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا