بازار

بیمه سینا همیشه در دسترس

اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه‌ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی همراه عملیات بیمه‌ای را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، اپلیکیشن همراه بیمه سینا که در دو نسخه اندروید و آی‌اواس ارائه شده، امکان دسترسی به انواع خدمات بیمه‌ای را از هر مکان و در هر زمانی فراهم آورده است تا مشتریان خود را در همه مراحل همراهی کند.

از جمله خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن، استعلام و خرید بیمه‌نامه، استعلام خسارت درمان، پرداخت اقساط، دریافت کارت درمان و استعلام بیمه عمر تلفیقی، مراکز درمانی طرف قرارداد، استعلام اصالت بیمه‌نامه‌ها، مرکز تماس (اعلام وقوع خسارت و مشاوره تلفنی)، معرفی انواع بیمه، سوالات متداول و انتقادات و پیشنهادات است.

بر اساس این گزارش، مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه سینا به نشانی www.sinainsurance.com و انتخاب منوی خدمات الکترونیک و سپس دریافت اپلیکیشن، جدیدترین و آخرین نسخه اپلیکیشن بیمه سینا را به راحتی دریافت و فعالیت‌های بیمه‌ای خود را در یک چشم به هم زدن انجام دهند.

یادآور می‌شود مشتریان محترم می‌توانند اطلاعات تکمیلی را پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا به شماره تلفن ۲۸۰۷-۰۲۱ دریافت کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا