ورزش

لهستان و آرژانتین؛ تقابل لوا و مسی قابل توجه هواداران بارسا

دو ستاره گلزن دنیای فوتبال امشب در بازی مرگ و زندگی مقابل هم قرار می‌گیرند، عجیب‌تر آنکه هر دو سابقه بازی در بارسا را دارند.


به گزارش ایلنا، گروه C جام جهانی به خاطر نتایجی که در آن بدست آمد حسابی مورد توجه قرار گرفت.

در این گروه لهستان با 4 امتیاز صدرنشین است و آرژانتین و عربستان با 3 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.  هر چند شانس مکزیک برای صعود خیلی کم است اما به هر حال آنها هم روی کاغذ شانس دارند.

با این اوصاف تقابل لهستان و آرژانتین در هفته سوم جام جهانی جدال مرگ و زندگی است. هر تیم تلاش می‌کند از ستاره‌های خود به نحو احسنت بهره بگیرد. 

تقابل لوا و مسی در این دیدار می‌تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند و برای هواداران بارسا قطعاً از اهمیت بیشتری برخوردار است. نباید فراموش کرد که این دو چهره قبلاً در کسب توپ طلا هم رقابت داشتند.

 ناکامی یاران مسی در دیدار اول مقابل عربستان عجیب بود اما آنها مقابل مکزیک اشتباهات‌شان را جبران کردند. از سوی دیگر لوا توانست مقابل تیم با انگیزه عربستان ضربه نهایی را وارد کند و یک گل تا اینجای جام به ثمر رسانده است.

این باز می‌تواند عیار هر دو بازیکن بزرگ دنیای فوتبال را نشان بدهد و برای مسی که تحت فشار انتقادات مربوط به بازی اول قرار داشت، راه فراری باشد. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا