ورزش

پام: بازیکنانم نیاز به خودباوری دارند/ حضور در جمع چهار تیم هدف بزرگی است

سرمربی تیم والیبال زنان مس رفسنجان گفت: از عملکرد بازیکنانم در دور رفت لیگ برتر زنان راضی هستم اما نیاز به خودباوری دارند تا بتوانیم جایگاه بهتری کسب کنیم.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 4 آذرماه برگزار شد و براساس آخرین رده‌بندی تیم‌ها، سریک گنبد قهرمان نیم فصل شد و پیکان در جایگاه دوم و سایپا در رده سوم جای گرفتند.

آسیه پام در زمینه عملکرد تیم مس رفسنجان که با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه پنجم جای گرفته است، اظهار کرد: تیم جوانی داریم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به نظرم عملکرد خوبی داشتیم. تنها باید بازیکنان به خودباوری برسند که می‌توانند بهتر از این نتیجه بگیرند.

وی با اشاره به هدفشان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر زنان توضیح داد: برای دور برگشت می‌خواهیم در جمع چهار تیم برتر حضور داشته باشیم و نیم گاهی به پلی آف داریم. امیدوارم بتوانیم به این هدف دست یابیم. پیش‌بینی ما این است که می‌‍توانیم جایگاهمان را ارتقا دهیم فقط باید بازیکنان به خودباوری لازم برسند. روی اشتباهات فردی‌شان صحبت و کار کردیم تا با کم شدن این اشتباهات نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

این سرمربی با بیان این که حضور در مرحله پلی‌آف هدف بزرگی است که برای به دست آوردن آن باید تلاش کنند، تصریح کرد: با همان نفرات و بازیکنان نیم فصل به مسابقات ادامه می‌دهیم. بازیکنان آسیب‌هایی جزئی از سال‌های قبل دارند اما با کمک بدنساز و فیزیوتراپ توانستیم تاحدودی آسیب‌هایشان را درمان کنیم و از نظر بدنی فصل نخست را با شرایط خوبی به پایان رساندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دور رفت با نظم برگزار شد و همه چیز خوب بود. امیدوارم دور برگشت هم مانند شروع مسابقات به خوبی برگزار شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا