ورزش

موریاسو: حریف سرسختی برای اسپانیا خواهیم بود

این مهمترین بازی جام جهانی ماست

سرمربی ژاپن می‌گوید تیمش برای صعود به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، فردا در یکی از حساسترین بازیهای مرحله گروهی، تیم ژاپن رودرروی اسپانیا قرار خواهد گرفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که در دیدار همزمان، آلمان حریف به مراتب ساده‌تری نسبت به لاروخا را در پیش دارد و مقابل کاستاریکا بازی می‌کند.

نکته مهم این دو دیدار، شانس هر چهار تیم برای صعود به مرحله حذفی است و ژاپن نیز همانطور که سرمربی‌اش می‌گوید، نمی‌خواهد جاه‌طلبی خود را در این مرحله متوقف کند.

هاجیمه موریاسو که تنها مربی داخلی در بین تیمهای آسیایی محسوب می‌شود، در خصوص این دیدار گفت: با حضور لوئیز انریکه روی نیمکت، آنها تیمی هستند که ویژگی‌های فنی ممتازی دارند. آنها بسیار پویا بازی می‌کنند و این باعث می‌شود تیمی بزرگ و حریف دشواری باشد. آنها به توانایی خود اعتماد دارند و می‌توانند هرکاری انجام دهند.

سرمربی ژاپن درباره اهمیت این بازی اظهار داشت: در یک جام جهانی همه بازی‌ها مهم هستند اما الان چون شانس صعود داریم، اهمیت این بازی بسیار بیشتر از سایر مسابقات خواهد بود.

او درباره شانس تیمش عنوان کرد: من به عنوان مربی و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان، باید تمام تلاشمان را بکنیم و تمام توان خود را نشان دهیم تا در این بازی به نتیجه لازم برسیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا