ورزش

هانسی فلیک: برتری 0-8؟ این بی‌احترامی است

فعلا به جدایی فکر نمی‌کنم:

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، تصور می کند کاستاریکا حریفی دفاعی و فشرده برای تیمش خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان در دقایق پایانی بازی برابر اسپانیا به گل تساوی دست یافت تا همچنان برای صعود به دور یک هشتم جام جهانی شانس داشته باشد. آنها فردا در دیداری سرنوشت ساز به مصاف تیم ملی کاستاریکا می روند و هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار مدعی شد هر چهار تیم از شانس صعود به دور حذفی جام جهانی برخوردار هستند.

هانسی فلیک گفت: من فکر می کنم اگر به جدول نگاه کنید، کاستاریکا هنوز شانس رسیدن به دور یک هشتم نهایی را دارد. اگر آنها و اسپانیا برنده شوند، می توانند به دور بعدی برسند. من انتظار دارم آنها نیز تیمی دفاعی مانند ژاپن باشند، پس نکته مهم برای ما ما این است که راه حل های مناسبی در برابر این سبک بازی کاستاریکا پیدا کنیم.

احتمال کسب برتری 0-8؟ فکر می کنم این بی احترامی بزرگی به کاستاریکا است که تصور کنیم می توانیم هشت بار دروازه آنها را باز کنیم. با در نظر گرفتن بازی دیگر، اگر پیروز شویم خوشحال خواهیم شد و هدف تیم ملی المان این است. ما عملکرد دفاعی کاستاریکا مقابل ژاپن را دیدیم و به این تیم احترام می گذاریم.

احتمال جدایی از تیم ملی آلمان؟ از طرف خودم می توانم تأیید کنم که بعد از جام جهانی همچنان سرمربی تیم ملی خواهم بود. من تا سال 2024 قرارداد دارم و مشتاقانه منتظر مسابقات قهرمانی اروپا در خانه هستم، اما هنوز فاصله زیادی تا آن مقطع باقی مانده است.

درخشش جمال موسیالا در دیدار مقابل اسپانیا؟ جمال بازیکنی کاملا با استعداد است که توانایی های خاصی در خود دارد. او می تواند از حریفان پیشی گرفته و موقعیت های گلزنی برای ما ایجاد کند. موسیالا در پایان بازی با اسپانیا کمی بدشانس بود، اما امیدواریم بالاخره موفق به گلزنی شود. ما خوشحالیم که او را در تیم در اختیار داریم و موسیالا او برای ما یک دارایی ارزشمند است.

عملکرد جاشوا کیمیچ در این دو دیدار؟ جاشوا می تواند سرعت بازی را تعیین کرده و جریان مسابقه را سریع کند یا کند کند. او همیشه در تمرینات انگیزه بالایی دارد و یک رهبر است. برای ما به عنوان یک تیم مهم است که بازیکنانی داشته باشیم که بتوانند شرایط بازی را رهبری کنند. ما چند بازیکن دیگر با این خصوصیات نیز در تیم داریم، اما کیمیچ یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی آلمان است.

احتمال حضور لوکاس کلوسترمن در ترکیب ثابت؟ لوکاس همیشه گزینه خوبی است. او خیلی سخت تلاش کرد تا بتواند در جام جهانی در اردوی تیم ملی آلمان حاضر باشد. کلوسترمن در بازی با اسپانیا بسیار خوب عمل کرد و او گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن ابتدایی خواهد بود.

حذف احتمالی در بازی فردا و پیامدهای آن؟ دوباره فردا عصر دوباره این سوال را از من بپرس. من کسی هستم که به آینده مثبت نگاه کرده و در حال حاضر به رخ دادن این اتفاق و حذف تیم ملی آلمان فکر نمی کنم.

عملکرد ماریو گوتزه؟ ماریو ویژگی های فوق العاده ای دارد که آنها را در تمرینات نشان داده و او شایسته حضور در اینجاست. گوتزه نیز گزینه ورود به زمین مقابل اسپانیا بود، اما گاهی اوقات شرایط بازی آنطور که انتظار داریم پیش نمی رود. من هنوز هم به گوتزه اطمینان کامل دارم.

شرایط لروی سانه بعد از مصدومیت؟ همه آماده هستند و فکر می کنم همه بازیکنان می توانند بازی کنند. لروی قبل از اسپانیا در شرایط خوبی بود و ما با پزشک و فیزیوتراپ صحبت کردیم و سپس تصمیم گرفتیم. من فکر می کنم این تصمیم درستی بود. حالا سانه نیز یک گزینه مانند بسیاری دیگر برای دیدار فردا است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا