شهرستان ها

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از هفته آینده آغاز می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت یک هزار و ۸۰۰ متری تونل قطار شهری در کرمانشاه، گفت: ریل گذاری عرشه منوریل شهر کرمانشاه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای حضورم در استان کرمانشاه سعی کردیم قول‌هایی به مردم بدهیم که اجرایی باشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه‌ها را با اولویت سال شروع، پیشرفت و در دسترس شهروندان بودن دسته بندی کردیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که با توجه به اینکه هر روز شهروندان زیادی از کنار آن رد می‌شوند و حسرت می‌خورند، پروژه قطار شهری کرمانشاه است و با اولویت بسیار در دستور کار قرار گرفت.

امیری مقدم بیان کرد: در سفر رئیس دولت سیزدهم به کرمانشاه رئیس جمهور به صورت هوایی از پروژه بازدید کرد و در جریان جزئیات و اهمیت‌های اتمام این پروژه قرار گرفت.

وی گفت: درخواست مجموعه مدیریت شهری برای اختصاص یک هزار و ۲۰۰ میلیارد اعتبار در سفر هیأت دولت به کرمانشاه مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: با اتمام عملیات زیرسازی عرشه منوریل کرمانشاه از هفته آینده عملیات ریل‌گذاری عرشه منوریل در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

امیری مقدم با اشاره به پیگیری‌های شهردار کرمانشاه از وزارت کشور و معاونت عمرانی وزیر کشور، عنوان کرد: از ۶ هزار متر تونل مصوب قطار شهری، بیش از یک هزار و ۸۰۰ متر آن حفر شده و بقیه نیز در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت‌های این پروژه بنا داریم تا بهره‌برداری کامل این پروژه، هر قسمت از پروژه که به اتمام رسید را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا