ورزش

انتقاد آلمانی‌ها از ترکیب مانشافت: فولکروگ کجا است؟

کارشناسان شبکه تلویزیونی ARD آلمان بعد از شروع دیدار تیم ملی این کشور مقابل کاستاریکا از ترکیب انتخاب شده توسط هانسی فلیک برای این بازی به شدت انتقاد کردند.

به گزارش “ورزش سه”، آلمان که دیدار امشب مقابل کاستاریکا برایش اهمیت زیادی دارد و لغزش در این مسابقه می‌تواند به بهای حذفش از مرحله گروهی جام جهانی تمام بشود با ترکیبی به میدان رفته است که بسیاری از آلمان‌ها از آن راضی نیستند.

هانسی فلیک تیمش را در حالی روانه میدان کرده که جاشوا کیمیش در سمت راست حضور دارد و خبری از حضور فولکروگ، مهاجمی که در این تورنمنت به ستاره محبوب ژرمن‌ها تبدیل شده نیست. انتقاد از ترکیب فیکس آلمان حتی به شبکه تلویزیونی ARD رسید و کارشناسان این شبکه به تندی از تصمیم سرمربی‌شان انتقاد کردند.

سامی خدیرا، ستاره سابق مانشافت، در این برنامه گفت:” من از این ترکیب واقعا تعجب می‌کنم. فولکروگ ثابت کرده که باید فیکس تیم ملی باشد به خصوص وقتی به گل نیاز داریم. او با حضورش خونی تازه به رگهای تیم ملی تزریق می‌کند”.

آلموت شولت هم در انتقاد خود از فلیک گفت:” استفاده از کیمیش در دفاع راست واقعا با هیچ عقلی نمی‌خواند. شما وقتی کیمیش را به جناحین می‌فرستید یعنی می‌خواهید از سانترهای او استفاده کنید؟ ولی مولر، موسیالا، گنابری و سانه مهاجم‌های نوک کلاسیک نیستند که بخواهید آنها را در محوطه جریمه حریف بکارید و برایشان سانتر کنید. مولر شاید تا حدودی بتواند چنین کاری بکند ولی بقیه نه. همینطور که قبلا هم خیلی‌ها گفته‌اند کیمیش بهترین مهره فعلی تیم ملی آلمان برای به عهده گرفتن وظیفه پست بازیکن شماره 6 است. برای همین است که از تصمیم فلیک برای استفاده از او در پست دفاع راست واقعا تعجب می‌کنم”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا