دانش و فناوری

‘Indie App Santa’ بازگشت، امسال با ارائه 40 تخفیف در برنامه های آیفون رایگان و تخفیف خورده

این فوق‌العاده‌ترین زمان سال است… برای برنامه‌های آیفون رایگان و با تخفیف، یعنی. در اینجا یادآوری شماست که امروز نشانه بازگشت است Indie App Santa، ابتکاری شروع شد تا به توسعه دهندگان برنامه های کوچکتر کمک کند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات گران فروشگاه App به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند. رویداد، که در سال 2020 آغاز شد، اکنون وارد سومین سال خود می شود و هر دو را ارائه می دهد فید توییتر از معاملات و همچنین به سبک تقویم ظهور برنامه خودش که در آن کاربران آیفون می توانند هر روز یک برنامه ممتاز را به صورت رایگان یا با تخفیف قابل توجه باز کنند.

معاملات از امروز، 1 دسامبر 2022 شروع می شود و تا 10 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت. این به نوعی مانند یک رویداد یک ماهه جمعه سیاه است، اما فقط برای برنامه های مستقل. در حالی که معمولاً TechCrunch معمولاً در مورد فروش یا تبلیغات نمی نویسد، این یکی ارزش بررسی دارد زیرا به ناچار برخی از جواهرات کشف نشده را نشان می دهد و به حمایت از جامعه توسعه دهندگان برنامه های مستقل کمک می کند.

امسال، رویداد Indie App Santa 40 معامله در تعداد گسترده‌ای از دسته‌ها، از جمله بازی‌های موبایلی، ارائه خواهد شد. در حالی که نام برنامه ها از قبل منتشر نشده است، فرانسوا بولای، خالق Indie App Santa به ما می گوید که حداقل یک برنامه وجود دارد که برنده جایزه طراحی اپل شده است و امسال ظاهر می شود. او همچنین خاطرنشان می کند که نیمی از معاملات ارائه شده به جای تخفیف، برای دانلود رایگان برنامه های غیرقابل پرداخت خواهد بود.

اعتبار تصویر: Indie App Santa

Boulais به دو دوستش که در اجرای رویداد به او کمک می‌کنند، ژان دلاسال توسعه‌دهنده بک‌اند و تیبو سن‌ژرمن، توسعه‌دهنده فرانت‌اند، اعتبار می‌دهد.

اگرچه توسعه‌دهندگانی که شرکت می‌کنند باید برای پیوستن تخفیف‌هایی ارائه دهند، اما در نهایت به روش‌های دیگری از این پاداش بهره می‌برند. فراتر از افزایش اولیه کاربران، افزایش قرار گرفتن در معرض اغلب به آنها برای کاربران وفادار طولانی مدت کمک می کند که رتبه ها و نظرات بالاتری نیز از خود به جای می گذارند. همچنین به برنامه آنها در نمودارهای اپ استور در یکی از شلوغ ترین زمان های سال برای دانلود – تعطیلات – افزایش می دهد. و برنامه‌هایی که سایر خریدهای درون‌برنامه‌ای را ارائه می‌کنند، می‌توانند از افزایش فروش در روزهای پس از فهرست معاملاتشان سود ببرند.

به عنوان توسعه دهنده Luilux، کریستین لوباخ، متذکر شد سال گذشته، “من پول بیشتری را برای کمپین های تبلیغات جستجو با نتایج بسیار بدتر خرج کرده ام [sic]”

رویداد امسال با راه اندازی امروز آغاز شد حالت رفیق، یک برنامه تلفن همراه که هوشمندانه از حسگرهای حرکتی در AirPods شما استفاده می کند تا به شما کمک کند وضعیت گردن، شانه و پشت خود را بدون نیاز به نوعی دستگاه ردیابی اضافی بهبود بخشید. در عوض، برنامه اگر گردن شما کج شد را ردیابی می کند و هشداری ارسال می کند. طبق فهرست Indie App Santa، به طور معمول، اشتراک Pro 14.99 دلار است، اما کاربران امروز می توانند به تنظیمات برنامه رفته و یک طرح رایگان مادام العمر را انتخاب کنند.

معاملات بیشتر در هفته های آینده منتشر خواهد شد که می توانید آنها را پیگیری کنید فید توییتر indieappsanta@ یا با دانلود برنامه آن اگر دومی را انتخاب کنید، تجربه ضربه زدن روی پنجره‌های کوچک جشن را خواهید داشت که برای نمایش نماد برنامه رایگان یا تخفیف‌خورده باز می‌شوند. سپس می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه و معامله و نصب برنامه بر روی دستگاه iOS خود ضربه بزنید. اگر از طریق خرید درون‌برنامه‌ای 4.99 دلاری از این برنامه پشتیبانی کنید، به ویژگی‌های دیگری مانند اعلان‌های فشاری دسترسی خواهید داشت تا به محض رسیدن معاملات، نمادهای برنامه جایگزین و به زودی ابزارک‌ها به شما هشدار دهند. بسیاری لزوماً برای مجموعه ویژگی‌ها پولی نمی‌پردازند، با این حال، برای پشتیبانی از خود برنامه هزینه می‌کنند – و این برنامه به شما امکان می‌دهد کمک مالی خود را نیز افزایش دهید.

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا