دانش و فناوری

در Sight Tech Global 2022 دسترسی از طریق Amazon Alexa را کاوش کنید

یک واقعیت ناچیز در مورد الکسای آمازون جایی است که اولین سرویس صوتی قبل از اینکه به طور گسترده در دسترس مشتریان قرار گیرد، به صورت عمومی آغاز شد. را محل برگزاری CSUN بود، کنفرانس طولانی مدت اختصاص داده شده به فناوری کمکی برای افراد دارای معلولیت، به ویژه از دست دادن بینایی. هیچ کس از ماشینی که بتواند پاسخ سریع به سؤالات گفتاری ارائه دهد، سود بیشتری نداشت و هیچ گروهی نمی توانست بازخورد دقیق تری ارائه دهد.

در آینده Sight Tech Global کنفرانس 7 و 8 دسامبر (مجازی و رایگان – اینجا ثبت نام کنید، دو تن از برجسته ترین رهبران دسترسی آمازون، پیتر کورن، مدیر دسترس‌پذیری، دستگاه‌ها و خدمات، و دکتر جاشوا میله، محقق اصلی دسترس‌پذیری، درباره چگونگی آن بحث خواهد کرد آمازون به کاوش عمیق تر در دسترسی ادامه می دهد و عدالت در مورد خدمات صوتی قابل توجه الکسا، که توسط میلیون ها مشتری در سراسر جهان، میلیاردها بار در هر روز استفاده می شود.یک

همانطور که Korn و Miele اشاره خواهند کرد، برای مثال، مزایای الکسا برای افراد نابینا، لزوماً برای افرادی که دارای ناتوانی گفتاری هستند، یکسان عمل نمی کند. در عین حال، قابلیت های الکسا مدت ها پیش از محدوده تعامل مبتنی بر گفتار فرار کرده بود. امروزه، 30 درصد از تعاملات الکسا در خانه توسط دستورات صوتی کاربران انجام نمی‌شود، بلکه به دلیل فعالیت‌های جانبی جذاب الکسا است. قوز و کارهای روزمره.

آمازون به تازگی به کنسرسیومی متشکل از شرکت های فناوری از جمله اپل، گوگل، متا و مایکروسافت پیوسته است تا همه به گونه ای صحبت نمی کنند که امروزه الکسا بتواند آن را درک کند. پروژه دسترسی به گفتار با دانشگاه ایلینویز Urbana-Champaign (UIUC)، که از هوش مصنوعی و مجموعه داده های صوتی جدید استفاده می کند تا سیستم های تشخیص گفتار مانند الکسا و سایر سرویس های صوتی را قادر به درک بهتر الگوهای گفتاری متنوع کند.

برای افرادی که در زمینه فناوری های کمکی کار می کنند، جای تعجب نیست که اولین حضور عمومی الکسا در CSUN بود. بسیاری از فناوری های قابل توجه با نابینایان آغاز شده است. این اسطوره فناوری ری کورزویل بود که در سال 1976 با رونمایی از 50000 دلاری، گام بزرگی در زمینه تشخیص شخصیت نوری (OCR)، جد بینایی کامپیوتر امروزی برداشت. دستگاه خواندن کورزویل در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی فدراسیون ملی نابینایان. OCR کسب‌وکارهای بی‌شماری را در خارج از دسترس‌پذیری ایجاد کرد، همچنین ابزارهای قدرتمند و تقریباً رایگان بسیاری که امروزه توسط نابینایان استفاده می‌شود، از جمله بسیاری از مواردی که در Sight Tech Global در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

الکسایی که آمازون تقریباً هشت سال پیش در مقابل مخاطبان CSUN به نمایش گذاشت، دقیقاً همین کار را انجام داده است و به سرویسی با تعداد زیادی ویژگی مانند تبدیل شده است. نشان بدهید و بگویید و هنگامی که در این نزدیکی هستید اطلاع دهید، که به تعداد فزاینده ای از مردم کمک می کند، تا حدی به دلیل تمرکز تیم آمازون بر روی یک رویکرد فراگیر که هدف آن این است که هیچ کس را پشت سر نگذارد و همچنین الکسا را ​​برای همه بهتر و مفیدتر کند.

پیوستن Sight Tech Global برای این جلسه و بسیاری موارد دیگر که می توانید در قسمت مشاهده کنید دستور کار کامل. اکنون در سومین سال خود، Sight Tech Global برترین فناوران جهان در زمینه هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پیشرفته را گرد هم می‌آورد تا به فناوری کمکی برای افراد نابینا بپردازد. امروز ثبت نام کنید.

ما از حامیان مالی iSenpai، Google، Amazon، LinkedIn، HumanWare، Microsoft، Ford، Fable، APH و Waymo سپاسگزاریم. اگر مایل به حمایت مالی از این رویداد هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. تمام درآمدهای حمایت مالی به سازمان غیرانتفاعی می رسد مرکز ویستا برای نابینایان و کم بینایان، که به مدت 75 سال به جامعه سیلیکون ولی خدمت می کند.

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا