شهرستان ها

تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند/ لزوم مهار گاز فلرهای خارگ

بوشهر- رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت‌های تولیدی در اولویت دستگاه قضائی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت‌های نفتی اعم از پایه‌های نفتی، فلات قاره، ان جی ال و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیاز جدی کشور حمایت از تولید، اشتغال پایدار و رفع موانع و مسائل بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی است و هر کس در این حوزه مسئولیت دارد، باید کار خود را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی انجام دهد.

وی افزود: دستگاه قضا بنا به رسالت خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت‌های تولیدی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را در حیطه وظایف قانونی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه قضائی استان بوشهر نیز به‌عنوان بخشی از دستگاه قضائی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال مأموریت دارد و تلاش دارد تا در این عرصه با فعالیت‌ها و اقدامات خود مثمر ثمر واقع شود.

مهرانگیز خاطر نشان کرد: عمل به شعار سال یعنی حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها میسر نمی‌شود مگر اینکه از کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مشروع حمایت شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام صورت گیرد.

رفع مشکلات قضائی واحدهای تولیدی

وی بیان کرد: به همین منظور دستگاه قضائی وظیفه خود می‌داند به رفع مشکلات قضائی آن‌ها کمک کند، تلاش می‌شود که تمامی ظرفیت‌های قانونی را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران به کار گیریم تا در این جنگ اقتصادی به موفقیت دست یابیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: حفظ حقوق عامه در اولویت دستگاه قضائی قرار دارد و همه مکلف هستند در این زمینه وظایف خود را به نحو صحیح انجام دهند.

وی اضافه کرد: تشکیل شورای راهبردی بین شرکت‌های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ برای رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات رسانی مناسب توسط شرکت‌های نفتی سر لوحه قرار گیرد و کمبودها و مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان می‌بایست رفع شود.

مهرانگیز ادامه داد: همچنین برای جمع آوری و مهار گاز فلرهای موجود در خارگ که متأسفانه این سرمایه عظیم کشور که سال‌هاست سوخته می‌شود و هدر می‌رود باید اقدامات لازم صورت بپذیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا