دانش و فناوری

Blaseball، بازی آنلاین محبوب کالت، در 9 ژانویه باز خواهد گشت

لیگ ورزشی فانتزی فانتزی مورد علاقه اینترنت، بلیزبال بالاخره تاریخ برگشت دارد در 9 ژانویه، متاگیم ترسناک تلاش خواهد کرد تا ثابت کند که چیزی فراتر از یک موفقیت همه‌گیر ویروسی است.

Blaseball یک شبیه ساز بیسبال ترسناک و مشارکتی را به دست آورد 1.75 میلیون بازدید در آگوست 2020، اولین ماه کامل آنلاین آن. ماه بعد، ترافیک وب تقریبا دو برابر شد. بیش از دو سال از اولین حضور انفجاری Blaseball می گذرد، اما در استودیوی مستقل The Game Band، موفقیت آنی بازی چالشی غیرقابل حل را برای استودیو کوچک و کم منابع به وجود آورد.

سام روزنتال، بنیانگذار و مدیر خلاق گروه گیم، در مصاحبه ای گفت: «زمانی که ساخت Blaseball را شروع کردیم، مانند پنج یا شش نفر بودیم. مصاحبه سپتامبر با TechCrunch. «در مورد ناپایدار صحبت کنید. ما این را به عنوان یک نمونه اولیه سریع و کثیف ساختیم که منفجر شد.»

با وجود این محدودیت ها، Blaseball موفق شد به عنوان نامزد جوایز هوگو و سحابی به رسمیت شناخته شود. حالا بعد از بالا بردن سرمایه گذاری خطرپذیر و پنج برابر شدن تعداد کارکنان آن، گروه بازی بیسبال را پس از نسخه بتا خود باز می گرداند. نه تنها بازی‌های Blaseball در 9 ژانویه دوباره شروع به کار خواهند کرد، بلکه The Game Band برنامه‌های iOS و Android را نیز برای این بازی منتشر خواهد کرد. تا به حال، Blaseball فقط در مرورگر قابل پخش بوده است.

به هر حال بلیزبال چیست؟ در ساده‌ترین شکل آن، یک شبیه‌ساز بیسبال خیالی است که در آن بازیکنانی مانند دنیم آلفردو و زفیر مک‌کلاد در تیم‌هایی مانند The Kansas City Breath Mints و New York Millennials قرار می‌گیرند. اما Blaseball ذاتاً یک بازی مشارکتی است، مانند نسخه‌ای با تم ورزشی مبهم از Twitch Plays Pokémon یا یک کمپین عظیم چند نفره ناهمزمان Dungeons & Dragons. شما با شرط‌بندی روی بازی‌ها با ارز درون‌بازی، رای دادن در انتخابات هفتگی که به هواداران اجازه می‌دهد داستان بازی را دیکته کنند یا کمک به تیم مورد علاقه‌تان در بازسازی استادیوم خود شرکت می‌کنید. فقط در مورد زمانی که طرفداران با هم کار می کردند نپرسید مرتکب نکرومانسی شدن در فصل 6

اگر همه اینها کمی گیج کننده به نظر می رسد، نگران نباشید – اما Blaseball اضافه کردن اخبار و ویژگی های اجتماعی را در اولویت قرار داده است که داستان دیوانه و رویدادهای سریع را تا حد امکان برای طرفداران جدید در دسترس قرار می دهد.

روزنتال به TechCrunch گفت: «یکی از اصلی‌ترین کارهایی که ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که بسیاری از مکالمات خارج از بازی را وارد بازی کنیم. ما نمی‌خواهیم مجبور شوید ما را در توییتر دنبال کنید تا بفهمید چگونه می‌توانید بر بازی تأثیر بگذارید، یا مجبور شوید به Discord و مواردی از این دست بپیوندید.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر Blaseball به سمت موفقیت همه گیر تا راه اندازی مجدد آن، گفتگوی ما را با توسعه دهندگان بازی Blaseball از سپتامبر بخوانید. اینجا.

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا