شهرستان ها

تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه از تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز نزد خداوند عزیز و صاحب مقام خاص هستند.

وی افزود: از درون این مدارس انسان‌های بزرگی در کسوت مهندس، پزشک، معلم و … به عنوان خدمتگزار جامعه پرورش می‌یابند.

استاندار کرمانشاه خیرین کرمانشاهی را یک مجموعه فعال و پویا در کشور در امر مدرسه سازی دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یک کار ماندگار را بیش از گذشته به جامعه معرفی کنیم.

امیری‌مقدم گفت: خیرین مدرسه ساز از مال خود برای ارتقای انسان‌ها استفاده می‌کنند و این کار ارزشمند جای تقدیر و افتخار بسیار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع پیش روی خیرین مدرسه ساز، عنوان کرد: مدیری که در مسیر خیرین سنگ اندازی کند برای من بی اعتبار خواهد داشت و همه باید به این عزیزان در اجرای کارهای خیرخواهانه کمک کنند.

امیری مقدم گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آموزش و پرورش مصوب شده است و ۵۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ۳۵ میلیارد تومان هم برای جمع آوری مدارس کانکسی اختصاص یافته است.

استاندار کرمانشاه با تلاش‌هایی که در دوران جمهوری اسلامی صورت گرفته، وضعیت کنونی شهر جوانرود با سال‌های پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت‌ها باید برای مردم تبیین شود.

امیری مقدم در پایان مراسم هم از خیران مدرسه ساز استان با اهدای لوح تجلیل کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا