دانش و فناوری

گزارش می‌گوید نتفلیکس به مشترکین بیشتری اجازه می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود را پیش‌نمایش کنند

محتوا پادشاه خدمات پخش است و نتفلیکس ممکن است قدم های بیشتری را طی کند تا اطمینان حاصل کند که محتوای آن با مشترکین همتراز است. بر اساس مجله ی وال استریت، برنامه نمایش پیش از انتشار نتفلیکس به زودی ده ها هزار مشترک را برای پیش نمایش فیلم ها و نمایش های جدید و ارائه بازخوردشان جذب می کند.

نتفلیکس از اظهار نظر در مورد گزارش وال استریت ژورنال به TechCrunch خودداری کرد.

وال استریت ژورنال نوشت، مانند نحوه نمایش آزمایشی استودیوهای بزرگ هالیوود برای فیلم‌های جدید، «کلاب پیش‌نمایش نتفلیکس» بیش از 2000 پیش‌نمایش دارد که عناوین نتفلیکس را قبل از انتشار در پلتفرم استریم بررسی می‌کنند. بر اساس گزارش ها، در صورت صحت گزارش، این برنامه در اوایل سال 2023 تا 400 درصد افزایش خواهد یافت.

این برنامه از ماه می 2021 وجود داشته است، تنوع قبلا گزارش شده است. نتفلیکس به Variety تأیید کرد که پانل های بازخورد مشترک را فقط در ایالات متحده اجرا می کند.

مطابق با کاربران Reddit که ادعا می کنند در این برنامه حضور دارند، کلوپ پیش نمایش نتفلیکس فقط برای دعوت است. مشترکین موظفند قبل از تماشای فیلم یک NDA امضا کنند و سپس به یک سری سوالات نظرسنجی پاسخ دهند یک نفر نوشت. «شما یک حساب ویژه نتفلیکس دریافت می‌کنید، و زمانی که فیلمی در آنجا دارند ایمیل می‌زنند تا تماشا کنید. معمولاً باید ظرف یک هفته تماشا و مرور کنید.» این کاربر Reddit اضافه کرد.

آمازون و هولو برنامه های مشابهی دارند،پیش نمایش آمازون” برنامه و ”Hulu Brain Trust“، جایی که مشترکین در مورد محتوا بازخورد ارائه می کنند.

WSJ اشاره می کند که “به بالا نگاه نکنظاهراً برای کلوپ پیش نمایش نتفلیکس خیلی جدی بود، و سازندگان این بازخورد را دریافت کردند و قبل از انتشار آن طنز بیشتری اضافه کردند. با اينكه “به بالا نگاه نکن” بود ضعیف بررسی شده است توسط منتقدان و دارای امتیاز 56% Tomatometer و 78% امتیاز مخاطبین است گوجه فرنگی پوسیده، چهار نامزدی اسکار داشت و رکورد نتفلیکس را شکست 152.29 میلیون ساعت تماشای هفتگی.

نتفلیکس قصد دارد سال آینده 17 میلیارد دلار برای محتوا هزینه کند، بنابراین ضروری است که در مورد سرمایه گذاری خود هوشمندانه عمل کند. و به منظور جلوگیری از تکرار فاجعه نتفلیکس اولین و دومین سه ماهه سال 2022، این شرکت باید مشترکان را برای محدود کردن ریزش درگیر نگه دارد.

نتفلیکس در سه ماهه سوم سال 2022 دوباره شروع به کار کرد و به آن جهش کرد 223 میلیون مشترک جهانیبنابراین، اگر گسترش برنامه پیش‌نمایش موفقیت آمیز باشد، محتوای آن می‌تواند پایگاه مشترکین خود را بیش از پیش افزایش دهد.

پخش کننده با نمایش های درام خود مانند «چیزهای عجیب»، «بریجرتون»، «بازی ماهی مرکب» و جدیدترین سریال تیم برتون «چهارشنبه» که به تازگی در صدر قرار گرفت، موفقیت هایی را تجربه کرده است. 340 میلیون ساعت مشاهده شده است. با این حال، نتفلیکس اگر بخواهد شکاف‌ها را پر کند به چیزی بیش از این نیاز دارد. امیدواریم این برنامه به پخش کننده کمک کند تا ایده بهتری از آنچه بینندگان می خواهند داشته باشد.

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا