دانش و فناوری

آمازون Eventbridge Pipes را معرفی کرد، راهی ساده‌تر برای اتصال رویدادها از چندین سرویس

از آنجایی که توسعه دهندگان از چندین سرویس آمازون برای نوشتن یک برنامه استفاده می کنند، معمولاً باید کد چسب بنویسند تا بین سرویس های مختلف ارتباط برقرار کنند، که می تواند یک تمرین دستی وقت گیر باشد. اما امروز در AWS re:Invent در لاس وگاس، این شرکت راه آسان‌تری را برای اتصال سرویس‌های AWS به نام Amazon Eventbridge Pipes اعلام کرد.

ورنر ووگلز، مدیر ارشد فناوری آمازون، ویژگی جدید را امروز در سخنرانی اصلی خود معرفی کرد و گفت که این ویژگی سادگی لوله‌ها را به فرآیند می‌آورد. «بسیاری از مشتریان ما که می‌خواهند واقعاً این نوع ارتباطات را بین خدمات مختلف ایجاد کنند، باید کمی کد چسب بنویسند. و مثل همیشه، مدام به این فکر می‌کردم که چرا نمی‌توانیم از اصل لوله‌ها در اینجا استفاده کنیم؟ بنابراین من خوشحالم که امروز اعلام کنم، Eventbridge Pipes، که به شما امکان می دهد خدمات AWS را به راحتی به هم متصل کنید.

این بسیار انعطاف پذیر است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از یک تابع لامبدا یا یک API یا هر چیزی که برای دستکاری تاریخ داخل لوله استفاده می کنند قبل از رسیدن به مصرف کننده استفاده کنند. بنابراین ایده این است که دیگر مجبور نباشید کد چسب را بنویسید زیرا می توانید به راحتی این خدمات را به هم بپیچید. و اگر می‌خواهید در واقع رویدادها را قبل از رسیدن به مصرف‌کننده دستکاری کنید، می‌توانید در واقع یک تابع لامبدا یا یک تابع نقطه به مرحله یا دروازه API برای اجرای برخی کدها برای دستکاری رویدادهایی که در لوله شما جریان می‌یابند، ارائه دهید. ” او توضیح داد

به عنوان شرکت در یک پست وبلاگ نوشت با اعلام این ویژگی جدید، «با Amazon EventBridge Pipes، می‌توانید AWS پشتیبانی شده و خدمات خود مدیریتی را به عنوان تولیدکنندگان رویداد و مصرف‌کنندگان رویداد به روشی ساده، قابل اعتماد، سازگار و مقرون‌به‌صرفه در برنامه‌تان ادغام کنید.»

Eventbridge Pipes اکنون طبق AWS به طور کلی در همه مناطق در دسترس است.

درباره AWS re:Invent 2022 در TechCrunch بیشتر بخوانید

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا