دانش و فناوری

AWS Application Composer را راه اندازی کرد، ابزاری با کد پایین برای ساخت برنامه های بدون سرور

در کنفرانس re:Invent امروز، AWS از راه‌اندازی AWS Application Composer، یک ابزار جدید کم‌کد برای طراحی بصری و ساخت برنامه‌های بدون سرور خبر داد. این سرویس به توسعه دهندگان یک بوم بصری و یک رابط کشیدن و رها کردن ساده برای ایجاد معماری برنامه، اتصال منابع و طراحی عملکردهایشان ارائه می دهد.

از آنجایی که ورنر ووگلز، مدیر ارشد فناوری AWS در جریان سخنرانی امروز خود نبود، بسیاری از توسعه‌دهندگان می‌خواهند با ساخت برنامه‌های بدون سرور شروع به کار کنند، اما موانع ورود هنوز برای بسیاری بالاست. تا حدی به این دلیل است که شما باید در مورد برنامه های بدون سرور متفاوت فکر کنید، با توجه به اینکه آنها عموماً سیستم های ناهمزمان هستند (یکی از موضوعات اصلی سخنرانی امروز Vobels). بنابراین تیم تصمیم گرفت تا این را با Application Composer بهبود بخشد.

“گاهی اوقات توسعه دهندگان یک سیستم همزمان را انتخاب می کنند زیرا راحت است. آنها بسیار ساده تر به نظر می رسند. “در یک سیستم همزمان، شما همه این اجزا را دارید. در رویداد محور [architecture]، نحوه کار آنها با هم گاهی اوقات می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد. بنابراین ما به این فکر کرده ایم که چگونه می توانیم این را ساده کنیم. چگونه می‌توانید کار را برای برنامه‌نویسانی که قبلاً بدون سرور استفاده نکرده‌اند آسان‌تر کنید؟ چگونه می دانید از کجا شروع کنید؟ به کدام خدمات نیاز دارند؟ چگونه با هم کار می کنند؟ ما واقعاً می‌خواستیم این کار را آسان‌تر کنیم.»

با Application Composer، توسعه دهندگان می توانند به راحتی توابعی را برای انجام وظایف تبدیل استاندارد بسازند، و سپس آنها را تنها با چند کلیک اجرا کنند.

یک دریچه فرار وجود دارد، بنابراین توسعه دهندگان نیز می توانند این کد را بگیرند و در IDE انتخابی خود به کار بر روی آن ادامه دهند. اما همانطور که فوگلز خاطرنشان کرد، از آنجایی که این یک سیستم بصری است، به اشتراک گذاری این کد با همکاران و همکاری روی آن نیز بسیار آسان تر است.

درباره AWS re:Invent 2022 در TechCrunch بیشتر بخوانید

منبع techcrunch

آگهی
دکمه بازگشت به بالا