ابزاری برای تجزیه و تحلیل بودجه زمین های فروش حضوری از بنیانگذار UiPath

نرمافزارهای زیادی برای کمک به کسبوکارها در بهبود تعاملات آنلاین اختصاص داده شده است، خواه در فروش، بازاریابی یا خدمات مشتری باشد.
اما با وجود رواج اینترنت و افزایش تجارت دیجیتال، این واقعیت همچنان باقی است که بیش از 85 درصد تجارت هنوز آفلاین اتفاق می افتد در ایالات متحده.
وارد ریلاوویسیک استارتآپ جدید با تمرکز ویژه: ساختن نرمافزار تجزیه و تحلیل گفتار برای تیمهای فروش میدانی که بهجای زوم یا تلفن اقدام به فروش حضوری میکنند. این شرکت به تازگی 3.7 میلیون دلار سرمایه اولیه را در دور رهبری جمع آوری کرده است سرمایه خدمه، یک شرکت سرمایه گذاری زیر رادار توسط دانیل داینز، بنیانگذار و مدیر عامل UiPath و براندون دیر، افسر ارشد استراتژی UiPath، تأسیس شد.
به گفته یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Rillavoice در اولین سال فروش خود، Rillavoice مستقر در نیویورک به هفت رقم درآمد دوره ای سالانه افزایش یافته است و “جریان نقدی مثبت” است. سباستین خیمنز بینن، که از افشای ارقام سخت خودداری کرد. او گفت که جالب اینجاست که این استارتآپ حتی قبل از اینکه نرمافزار خود را برای عموم عرضه کند، ورودیهای قابل توجهی از شرکتهای “بسیار بزرگ” دریافت کرد که نیاز به این عرضه را تایید کرد.
بینن به یاد میآورد: «در ماه مه و ژوئن 2020، ما شروع به جذب برخی از بزرگترین شرکتهای خردهفروشی کردیم که بهصورت ورودی در سایت خود ظاهر میشوند، از جمله Fortune 500s و 50s». آنها میپرسیدند که آیا این یک چیز واقعی است؟ بچه ها چقدر بزرگ هستید؟ ما هیچ بازاریابی انجام نمی دادیم. اما این [interest] به من گفت ما چیزی داریم و برخی از آنها امروزه مشتری هستند.»
به دلایل رقابتی، Rillavoice تمایلی به نام بردن از بسیاری از مشتریان خود ندارد، اما Bienen تعدادی از “ده ها” مشتری خود از جمله Window Nation، Rebath و شرکت Fortune 500 Duke Energy را به اشتراک گذاشت. نرم افزار آن صنعت آگنوستیک است و می تواند در صنایع مختلف از جمله خدمات خانگی، مخابرات، انرژی خورشیدی، داروسازی، بیمه، CPG، پرداخت و خرده فروشی استفاده شود.
بینن گفت: «بیشتر فروشندگان در آمریکا و سراسر جهان روز خود را در یک دفتر نشسته و با مشتریان خود در Zoom صحبت نمی کنند. آنها با مشتریان خود به صورت آفلاین، رو در رو، در مشاغل خود، در خانه ها و فروشگاه های خود صحبت می کنند … هر ماه میلیاردها تعامل چهره به چهره وجود دارد.
نرمافزار Rillavoice اینگونه کار میکند که به نمایندگان فروش اجازه میدهد مکالمات با مشتریان را ضبط کنند، به طور خودکار آن مکالمات را به متن رونویسی میکنند و سپس از یادگیری ماشینی برای به دست آوردن بینشی استفاده میکنند که میتواند برای بهبود شیوههای فروش استفاده شود. به عبارت ساده تر، هدف این نرم افزار تجزیه و تحلیل گفتگوهای تیم های فروش خارجی با مشتریان، درک آنچه آنها می گویند و چگونه می گویند و ایجاد بینش برای مدیران است.
این جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها چند هدف دیگر را دنبال میکند: صرفهجویی در زمان از سوی مدیران فروش، که اغلب ساعات زیادی را صرف سایهزنی نمایندگان فروش یا گوش دادن دستی به تماسهای فروش ضبطشده برای ارائه بازخورد میکنند. در نهایت، هدف نهایی کمک به افزایش درآمد برای شرکت است.
«نرم افزار ارائه می دهد بینن گفت: 100 تا 1000 برابر دید بیشتر و بینش 100 برابر سریعتر ارائه می شود. “هوش مصنوعی ما اساساً کار را برای شما انجام می دهد.”
به گفته بینن، آنچه به نرم افزار Rillavoice برتری می دهد را می توان در یکی از بنیانگذاران آن جستجو کرد. مایکل کاستلانوس، که قبلاً راهی برای پیش بینی بهتر اوتیسم از طریق صدای کودکان پیدا کرده بود. با انجام این کار، کاستلانوس با هوش مصنوعی «وسواس» شد. این توانایی برای استفاده از یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل صدا، پایه نرم افزار Rillavoice بوده است، که به گفته این شرکت، از “الگوریتم های پردازش سیگنال اختصاصی و پردازش زبان طبیعی” استفاده می کند.
بینن گفت: پردازش صدا به صورت شخصی در مقیاس به روشی دقیق واقعاً دشوار است. “بقیه ای که تلاش کرده اند، پیچیدگی های فنی را درک نکرده اند.”
Rillavoice روزهای اولیه خود را صرف ساخت و تکرار در عرضه خود کرد. طبق گفته Bienen، این شرکت به طور رسمی فروش نرم افزار خود را در ژانویه آغاز کرد و به گفته Bienen، ARR را 30 تا 50 درصد در ماه افزایش می دهد. سایر بنیانگذاران عبارتند از کریس مارتین و لوکاس نیپولسکی.
این شرکت علاقه قابل توجهی از سرمایه گذاران دریافت کرد، اما در نهایت موافقت کرد که Crew Capital در دور آن شرکت کند، بیشتر به این دلیل که این تیم خود اپراتور بودند. همچنین از سطح دقت لازم که تیم شرکت سرمایه گذاری انجام داد، تحت تأثیر قرار گرفت.
ما با برخی از صندوقهای دیگر صحبت کردیم، اما Crew Capital بسیار بر اساس تعداد بود. آنها با مشتریان ما تماس گرفتند و سؤالات درست را از آنها پرسیدند. آنها واقعاً عمیقاً حفاری کردند، و ما در واقع به عنوان بنیانگذار چیزهای زیادی یاد گرفتیم، مثلاً چه اعدادی را باید دنبال کنیم.» Bienen به TechCrunch گفت.
برای ناآشناها، UiPath یکی از پیشروان در فضای رو به رشد اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) است. در اوایل سال 2021، آن شرکت 750 میلیون دلار جمع آوری کرد با ارزش خیره کننده 35 میلیارد دلار.
Dylan Reider، شریک Crew Capital میگوید: «Rillavoice در حال تغییر فروش خارجی است. «فروش بسیاری از صنایع بر اساس مشتریانی است که در این زمینه، به دور از محیط اداری، درگیر میشوند. مشتریان پلتفرم SaaS کاربرپسند و اولین موبایل ریلاوویس را دوست دارند زیرا بهره وری نمایندگی فروش را افزایش می دهد، درآمد بیشتری را برای کسب و کار به ارمغان می آورد و کارایی مربیگری مدیران را افزایش می دهد. در Crew Capital، ما از بنیانگذارانی با چشمانداز جسورانه برای تقویت یا تغییر شکل کامل یک صنعت از طریق فناوری حمایت میکنیم، و این دقیقاً همان کاری است که Rillavoice در فروش خارجی انجام میدهد.
این شرکت از زمان تأسیس دو سال پیش تاکنون بیش از 40 شرکت را در ایالات متحده، اروپا و آمریکای لاتین پشتیبانی کرده است. این به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری فرشته مشترک برای دو شریک عمومی شروع شد که بعداً Reider را برای رهبری تیم سرمایه گذاری وارد کردند. این کاملاً جدا از UiPath و بازوی سرمایه گذاری آن است.
“مدل ما این است که یک بنیانگذار دارای درجه بالایی از انعطاف پذیری مشابه چیزی است که شما از یک فرشته انتظار دارید. رایدر به TechCrunch گفت: ما میخواهیم صندلیهای هیئت مدیره را بگیریم یا درصد مالکیت را هدف قرار دهیم، اما ما آن را انعطافپذیری با درجه بالایی از پشتیبانی مینامیم. ما تا حدی عمل می کنیم که بنیانگذاران ما می خواهند.
اندازه چک معمولاً در میلیونها دلار تک رقمی پایین است و شرکت معمولاً سرمایهگذاری را هدایت نمیکند، بلکه بیشتر به عنوان یک سرمایهگذار «استراتژیک» عمل میکند.
همچنین در تأمین مالی اولیه Rillavoice، صندوق میزگرد کارآفرینان، صندوق راه اندازی جیسون کالاکانیس، بروم ونچرز، کاما کپیتال و صندوق سرمایه گذاری نوآوری NYU مشارکت دارند.
Rillavoice قصد دارد از سرمایه جدید خود در درجه اول برای 5 برابر کردن تیم 10 نفره خود استفاده کند.
خبرنامه هفتگی فینتک TechCrunch، The Interchange، در اول ماه مه راهاندازی شد! ثبت نام اینجا تا آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.