ورزش

عجیب‌ترین گل جام آلمان را حذف می‌کند؟

بحث برانگیز و جنجالی

گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است.

به گزارش “ورزش سه”، نیمه اول آخرین بازیهای امروز با نتایجی قابل انتظار به پایان رسید تا همه برای صعود اسپانیا و آلمان لحظه‌شماری کنند اما تنها هشت دقیقه در شروع نیمه اول کافی بود تا سامورایی آبی با ثبت دو گل متوالی، مانشافت را در آستانه حذف قرار دهد.

گل اول با اشتباه بالده و شوت تماشایی ریتسو دوآن که بین نیمه وارد زمین شد، بی حرف و حدیث به ثمر رسید اما گل دوم ماجراهای عجیب و غریبی داشت و چه بسا مشکوک‌ترین گل جام جهانی نیز بوده است.

ویدئو: 266117

در دقیقه ۵۳ کائورو میتامو که او نیز بین نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، توپ را از آخرین نقطه عرضی زمین به دهانه دروازه فرستاد تا تاناکا با یک اشاره، دروازه خالی سیمون را برای دومین بار باز کند.

در لحظاتی که مهاجم ژاپن مشغول جشن و خوشحالی بود، داور این گل را به دلیل عبور توپ از خط عرضی مردود کرد تا همه چیز به حالت عادی بازگردد اما لحظاتی بعد ویکتور گومز نشان داد که در حال صحبت با داور ویدیویی است.

تصویری که نشان می‌دهد به نظر توپ از خط عرضی رد شده بود.

این در حالی بود که تصاویر تلویزیونی به وضوح، عبور توپ از خط دروازه را نشان می‌داد اما سرانجام داور اهل آفریقای جنوبی در سوت خود دمید و اعلام کرد که گل در موقعیت سالم به ثمر رسیده است.

حالا با این گل، ژاپن بدون توجه به نتیجه دیدار همزمان در آستانه صعود به عنوان سرگروه قرار گرفته است.

ویکتور گومز در ابتدا گل ژاپن را مردود کرد اما با کمک داور ویدیویی، او وسط زمین را نشان داد تا ژاپن از اسپانیا پیش بیفتد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا