شهرستان ها

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق زنان است

شهرکرد – امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان می‌خواهند زنان را در برابر نظام قرار دهند در حالی که خود بزرگترین ناقض حقوق زنان هستند و با ایجاد داعش بیشترین جنایات را علیه زنان رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با بیان اینکه بزرگترین چالش آمریکا ایران است، گفت: آنچه آن‌ها را امروز به افول کشانده، انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: امروز پرچم دار باطل آمریکاست که با در اختیار گرفتن مراکز تصمیم گیری جهانی با همه توان با ایران مقابله می‌کند.

وی گفت: آن‌ها با اهداف مشخصی رژیم صهیونیستی را در منطقه مستقر کرده اند چرا که می‌دانند ایران در این منطقه بهترین نقطه ارتباطی شرق و غرب است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آن‌ها امروز این موقعیت و منابع ایران را از دست داده اند و با آزمودن راه‌های گوناگون به این نتیجه رسیده اند که ایران را برابر ایران قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: مستکبران سعی دارند تا با کمک به تجزیه طلبان، ایجاد اختلافات قومی و بزرگ کردن شکاف نسلی، ایران را تضعیف کنند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند تا زنان را در برابر نظام قرار دهند در حالی که خود بزرگترین ناقض حقوق زنان هستند و با ایجاد داعش بیشترین جنایات را علیه زنان رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر سردار سلیمانی نبود این جنایات و تعرض‌ها به ایران هم می‌رسید، اما با وجود این بزرگ مردان و و همچنین تحلیل‌های غلط از سوی دشمن، نتیجه‌ای برای مستکبران حاصل نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: راه جنبش‌های دانشجویی مقابله با استکبار و احیای شعائر اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به حضور هفتگی در مساجد استان افزود: این اقدام برای مسجد محوری است تا هم مسجد پایگاه اصلی کمال بخشی جامعه شود و هم برخی مشکلات جزئی مردم حل شده و به معضل بزرگ تبدیل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان اصل قانون اساسی را هم مترقی و تعالی بخش دانست و به روز جهانی معلولان و ضرورت توجه به این قشر اشاره کرد.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: این ایام تنها به روضه و اشک اکتفا نکنیم و فلسفه مکتب غدیری و ولایی را تبیین کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا