شهرستان ها

اضافه شدن زیر دریایی فوق سنگین به نیروی دریایی ارتش به زودی

قم-معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: ساخت و توسعه تجهیزات دریایی همچنان ادامه دارد و در آینده‌ای نزدیک، زیر دریایی فوق سنگین به نیروی دریایی ارتش اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار بابک بلوچ پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص نیروی دریایی ارتش در برهه‌های مختلف بیانات مهمی داشتند و نیروی دریایی را نیرویی راهبردی توصیف کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دروان دفاع مقدس بیان داشت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای دریایی ارتش اجازه توقف صادرات نفت در دوران هشت سال دفاع مقدس داده نشد و اجازه تحرک به نیروهای بعثی را نداد.

وی بیان داشت: نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس توانمندی نظامی دشمن متجاوز را شناسایی و تحرکات دشمن را به صورت کامل رصد و تحت نظر داشته است.

دریادار بلوچ افزود: نیروی دریایی ارتش در دوران سازندگی نیز نقش مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته است و این تلاش‌های همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش سه ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی مناطق حساس دریایی را تحت کنترل خود داشته است ادامه داد: نیروی دریایی به شناورهای دشمن اجازه ورود به مناطق شمالی خلیج فارس را ندارد و در عین حال عملیات‌هایی را نیز تدارک و اجرایی کرد.

دریادار بلوچ گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون عزتمندانه و قدرتمند به دفاع از مرزهای آبی کشور مشغول است و تحولات منطقه‌ای و بین المللی را رصد می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از پایان جنگ نیز با تلاش‌های جوانان این سرزمین تجهیزات مورد نیز از جمله سامانه‌ها دریایی به روز شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر ساخت شناورهای مورد نیاز جامه عمل پوشاند.

وی بیان داشت: ساخت و توسعه تجهیزات دریایی همچنان ادامه دارد و در آینده‌ای نزدیک، زیر دریایی فوق سنگین که به دست توانمند جوانان این سرزمین ساخته شده و دارای قابلیت‌های بسیاری می‌باشد به نیروی دریایی اضافه خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا