ورزش

سون اشک می‌ریخت و مشت بر زمین می‌کوبید!

هق هق گریه – لحظات فوق احساسی بعد از صعود

اشک‌های سون هیونگ مین پس از صعود، او را به مهمترین چهره جشن صعود کره تبدیل کرد.

به گزارش “ورزش سه”، این جام جهانی برای سون هیونگ مین اهمیت زیادی داشت او حتی پس از شکستگی استخوان اطراف چشم هم ترجیح داد با ماسک محافظ در اردوی تیمش حاضر شود و در جام جهانی به میدان برود.

سون هیونگ مین که در دو بازی نخست اثر چندانی بر نمایش کره نداشت و پس از بازی غنا با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد، این بار با اشک شوق صعود تیمش را جشن گرفت.

در طول ۹۰ دقیقه سون تلاش زیادی برای اثرگذاری بر نتیجه انجام داد و در سرانجام در نخستین لحظات وقت اضافه با حمل توپ و فرار فوق‌العاده و در نهایت پاس در عمق دیدنی، زمینه‌ساز گلی شد که کره‌جنوبی را به مرحله حذفی جام جهانی رساند.

سون بلافاصله پس از سوت پایان و در حالی که به وضوح با ماسک روی صورتش احساس راحتی نمی‌کرد، ماسک محافظ را از خود جدا کرد و روی زمین نشست و در حالی که هق هق گریه‌اش بازیکنان هم‌تیمی را به خود جلب می‌کرد، لحظات بعد از پیروزی را سپری کرد.

حضور بازیکنان هم‌تیمی در کنار سون هیونگ مین نیز نتوانست او را آرام کند و سون صعود کره‌جنوبی به مرحله بعدی را با احساس متفاوت نسبت به همه حاضران در ورزشگاه جشن می‌گرفت.

کاپیتان کره که حذف در مرحله گروهی را یک شکست بزرگ برای خود می‌دانست، پس از قطعی شدن صعود به سایر بازیکنان هم‌تیمی ملحق شد و جشن کوتاهی را با آنها بر پا کرد و سپس به رختکن رفت.

این اولین صعود کره‌جنوبی به مرحله حذفی در ۱۲ سال اخیر است که به رهبری سون هیونگ مین رقم می‌خورد و حالا کره در انتظار برزیل خواهد بود تا جاه‌طلبی خود را پس از پیروزی مقابل پرتغال، برابر یک مدعی دیگر نشان دهد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا