ورزش

آتش بازی مهاجمان در استادیوم 974 (عکس)

با کنار رفتن فضای محافظه کاری شاهد بازی‌های جذاب‌تر و هیجان انگیزتری در جام جهانی 2022 قطر هستیم.

به گزارش “ورزش سه”، آخرین روز دور سوم بازی‌های جام جهانی در جریان است؛ جایی که به طور همزمان برزیل صعود کرده به مصاف کامرون رفته و در استادیوم 974 دوحه نیز صربستان به مصاف سوئیس رفته است.
با توجه به نتایج دو مسابقه اول شاگردان تیته با 6 امتیاز صعودشان قطعی شده؛ با این حال مراکش و صربستان با یک امتیاز و سوئیس با سه امتیاز همچنان برای صعود می‌جنگند.
در دور سوم مسابقات فضای احتیاط کنار رفته و پس از اینکه سوئیس توانست توسط ستاره خود شکیری به گل اول دست پیدا کند، در ادامه شاگردان استویکوویچ که چیزی برای از دست دادن نداشتند دوبار توسط میتروویچ و ولاهوویچ به گل دست پیدا کردند.
این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و در ادامه امبولو مهاجم سوئیس پیش از اینکه بازی در نیمه اول خاتمه پیدا کند حساب کار را به تساوی کشاند.
دیدار دو تیم در نیمه اول از دقایقی پیش آغاز شده؛ سوئیس در صورت نتیجه نگرفتن مراکش مقابل برزیل با یک تساوی هم می‌تواند به مرحله بعدی راه پیدا کند ولی صرب‌ها تنها با کسب سه امتیاز می‌توانند به همراه سلسائو به یک هشتم نهایی بروند.
این‌ها در حالی است که بلافاصله پس از شروع نیمه دوم تیم ملی سوئیس موفق شد برای سومین مرتبه دروازه صربستان را باز کند و این مصاف هیجان انگیز همچنان ادامه دارد…

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا