ورزش

استویکوویچ: خوب شد با پیروزی حذف نشدیم!

دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، می‌گوید حذف شدن علیرغم پیروزی می‌توانست بسیار دردناک باشد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی صربستان امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها عملکرد خوبی را در این بازی به نمایش گذاشتند و موفق شدند علیرغم دریافت گل اول به بازی برگردند و حتی از حریف پیش بیفتند اما در نهایت نتوانستند به پیروزی برسند و از جام جهانی خداحافظی کردند. 
استویکوویچ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من به سوئیس تبریک می‌گویم. آنها شایسته پیروزی در این بازی بودند. ما مطمئنا از نتیجه راضی نیستیم که طبیعی است. مشکلات بسیاری از نظر فیزیکی و مصدومیت بازیکنان کلیدی داشتیم و سعی کردیم آنها را برگردانیم. این مشکل بزرگی برای ما بود.»
او با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت:« این پسرها با تمام توان بازی کردند و بهترین نمایشی که می‌توانستند را ارائه کردند اما این بازی در این سطح کافی نبود. دلایل بسیاری برای این موضوع وجود دارد اما من نمی‌توانستم انتظار بیشتری از آنها داشته باشم.»

سرمربی تیم ملی صربستان با اشاره به شرایط دشوار تیمش اضافه کرد:« ما یک سال و نیم تا دو سال دوران موفقی داشتیم و حالا زمان افت فرا رسیده است. وقتی در جام جهانی همه بازیکنان سالم و در اوج نباشند، کار دشوار می‌شود. من پیش از مسابقات بسیار نگران بودم چون شرایط دقیق بازیکنان را می‌دانستم و حدس زده بودم که نتیجه گرفتن برای ما بسیار دشوار خواهد بود.»
استویکوویچ با اشاره به نتیجه بازی همزمان ادامه داد:« من از نتیجه بازی کامرون برابر برزیل خبر نداشتم. خوب شد که در این بازی پیروز نشدیم، چون اگر برنده می‌شدیم و حذف می‌شدیم واقعا دردناک‌تر بود. من از شنیدن برد کامرون شگفت‌زده شدم. آلمان، بلژیک، دانمارک و اروگوئه هم حذف شدند. اگر می‌بردیم و صعود نمی‌کردیم واقعا سخت بود.»

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا