ورزش

کروس: نباید با این بازیکنان حذف می‌شدیم

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که بازیکنان تیم ملی آلمان قدرتمندتر از این هستند که در مرحله گروهی جام جهانی حذف شوند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان برای دومین دوره متوالی و پس از جام جهانی 2018 بار دیگر موفق نشد به مرحله جذفی این مسابقات راه پیدا کند. 
شکست برابر ژاپن، تساوی مقابل اسپانیا و غلبه بر کاستاریکا برای صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی کافی نبود و باعث شد که انتقادها از این تیم بار دیگر شدت بگیرد. 
کروس پس از حذف این تیم در گفتگو با MagentaTV اظهار داشت:« من تا سال گذشته کنار این بازیکنان بازی می‌کردم و حذف از مرحله گروهی را در چهار سال پیش تجربه کردم و حس آنها را درک می‌کنم. بسیار ناامید شدم چون آرزوهای بزرگی برای آلمان داشتم و مطمئنا شاهد موقعیت‌های ایجاد شده بودم.» 

او با انتقاد از عملکرد این تیم گفت:« با توجه به بازیکنانی که داشتیم باید قطعا از مرحله گروهی صعود می‌کردیم. اگر در یک چهارم نهایی مقابل برزیل حذف می‌شدیم می‌توانستیم بگوییم که که این برزیل است و شاید هشت بازیکن در کلاس جهانی دارد اما ما فقط چهار بازیکن داریم اما هیچکس نمی‌تواند به من بگوید که ما کیفیتی کمتر از ژاپن داریم و به همین خاطر حذف شدیم.»
این ستاره رئال مادرید با اشاره به حضور بازیکنان بزرگ در تیم ملی آلمان اضافه کرد:« ما رهبران و بازیکنانی داریم که حضورشان در زمین مشهود است. جاشوا کیمیش یکی از آنها است که گاهی بیش از حد مشهود است. این موضوع درباره تونی رودیگر، مانوئل نویر در دروازه و توماس مولر هم صدق می‌کند. عطش، روحیه و کیفیت آنها ویژگی لازم برای رهبری این تیم است.»
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا