شهرستان ها

تبلیغ عالمانه دین از بایسته‌های فرهنگی در تداوم مسیر انقلاب است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اندیشه ورزی و ارتقای مهارت‌های نوین تبلیغی روحانیون گفت: تبلیغ عالمانه دین ضرورت فرهنگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح یکشنبه در همایش روحانیون و خانواده که در محل امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: فعالان فرهنگی و تبلیغی همواره نیازمند مهارت افزایی در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دینی هستند و باید در فراگیری راهکارهای نوین تبلیغی تلاش کنند.

وی بهترین مشاوره در تربیت فرزندان و امور خانواده را مشاوره مبتنی بر آموزه‌های اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: مشاوره دینی ویژه خانواده راهکار مؤثر در کسب آرامش روحی، روانی و استحکام خانوادگی بوده و دوری از آموزش‌های اخلاقی و تربیتی خانواده آرامش را از افراد جامعه سلب می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود خانواده را مورد هدف قرار داده و با ایجاد ناامیدی در بین افراد جامعه تکثر نسل و ازدیاد جمعیت را با خطر مواجه کرده و علاوه بر آن عفت و حیا را زیر سوال برده است.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عصر کنونی به تبلیغ عالمانه دین نیازمند است و رمز موفقیت تبلیغ از خانواده شروع می‌شود لذا روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی باید از خانواده مورد حمایت و پشتیبانی روحی قرار گیرند.

همسران روحانیون حضور تأثیرگذار در جامعه داشته باشند

وی بر ضرورت همراهی همسران روحانیون در تبلیغ دینی تاکید کرد و گفت: همسران روحانیون باید در محلات و مساجد در بین بانوان حضور تأثیرگذار داشته و محور جریان تبلیغی در بین بانوان و دختران باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به هراس دشمن از جریان سازی دینی با محوریت روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن علی‌رغم امکانات زیادی که در اختیار دارد، منطق نداشته و دست به توهین به جایگاه روحانیون میزند که این امر نشان از استیصال و درماندگی آنها در مقابل ارزش‌های دینی و انقلاب است.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به تلاش دشمن در عصر حاضر برای گمراه کردن جوانان گفت: امروز هر شخص یک رسانه است و باید در تبیین گری حقایق و بصیرت افزایی در جامعه تلاش کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا