شهرستان ها

مشارکت ۴۶۷ خیر مدرسه ساز در گلستان/ ۱۰۸ پروژه مشارکتی فعال داریم

گرگان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: تعداد خیران ثبت شده در سامانه خیران گلستان ۴۶۷ نفر بوده که از این تعداد ۳۶۲ خیر حقیقی و ۱۰۵ خیر حقوقی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فراهی پیش از ظهر یکشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز گلستان اظهارکرد: در این جشنواره ۱۳ پروژه نیمه تمام دولتی را با حدود ۷۰ کلاس درس به خیران دولتی عرضه کردیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: اتمام این پروژه ها به ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم خیران در این زمینه کمک کنند.

وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۸ پروژه خیرساز در گلستان افتتاح شده و مجموعاً خیران استان ۶۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مشارکت داشتند.

فراهی ادامه داد: تعداد خیران ثبت شده در سامانه خیران استان ۴۶۷ نفر بوده که از این تعداد ۳۶۲ خیر حقیقی و ۱۰۵ خیر حقوقی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه ۲۷۹ خیر مرد و ۸۳ خیر زن داریم، گفت: مجموع مبلغ مشارکت خیران از ابتدای جشنواره تا پایان جشنواره ۲۴ (۳۱ شهریور ۱۴۰۱) سه هزار و ۷۳ میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: ۱۰۸ پروژه مشارکتی و خیری با ۵۵۹ کلاس درس با زیربنای ۷۳ هزار و ۳۸۴ مترمربع در استان داریم و همچنین ۱۶ پروژه دولتی با ۹۳ کلاس درس هم در استان در حال اجرا است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا