بین الملل

حماس: مقاومت اجازه نمی‌دهد تل‌آویو معادلات را تغییر دهد


سخنگوی جنبش حماس در پاسخ به حملات شب گذشته صهیونیست‌ها به نوار غزه گفت که مقاومت فلسطین اجازه نمی‌دهد، رژیم صهیونیستی، معادلات را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس بامداد امروز (یکشنبه، 4 دسامبر)، در واکنش به حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه مقاومت در نوار غزه و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت به آن، تاکید کرد که مقاومت فلسطین این تجاوز را مهار کرد و مستقیم به حملات صهیونیست‌ها پاسخ داد.

به نوشته وبگاه سما، وی افزود: اقدام کتائب القسام در مهار تجاوز صهیونیست‌ها علیه نوارغزه و پاسخ مستقیم به حملات رژیم صهیونیستی تاکیدی بر این است که مقاومت اجازه نمی دهد رژیم اشغالگر معادلات را تغییر دهد و به دفاع از مردم خود در هر کجا که باشند ادامه خواهد داد.

سخنگوی حماس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی پس از جنایت روز گذشته خود در اعدام شهید عمار مفلح در حواره با بمباران وحشیانه نوار غزه تجاوزات خود را علیه مردم ما گسترش می دهد.

قاسم تاکید کرد: این تروریسم و شیوه نازیسم جلوی انقلاب شعله ور مردم ما را نخواهد گرفت و ما به حمایت از قیام مردم خود در هر مکانی که باشند، ادامه می‌دهیم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا