شهرستان ها

عدم حمایت مسئولان استانی کارخانه ایران‌پاش را در آستانه تعطیلی قرار داد

مدیرعامل ایران‌پاش ارومیه از عدم توجه مسئولان استانی به تولید و کار آفرینی دراستان خبر داد وگفت: عدم حمایت مسئولان این شرکت را با ۱۰۰ نیرو در آستانه تعطیلی قرار داده است.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه:


به گزارش ایلنا،میرقاسم میرزاده پر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت ایران پاش تولید کننده بزرگترین مخازن پلی اتیلن یکپارچه در جهان از سال ۶۶ فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال ها از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است گفت:متاسفانه عدم همکاری و سنگ اندازی‌های مسئولان استانی مشکلاتی را برای این شرکت تولیدی فراهم آورده به طوری که این شرکت را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

وی گفت: مواد اولیه کارخانه از پتروشیمی تبریز تامین شده و محصولات نهایی به بیش از ۳۵ کشور دنیا صادر می‌شود و نام این شرکت در سال ۸۶ در کتاب رکورد‌های گینس نیز به ثبت رسیده است.

میرزاده با بیان اینکه در این شرکت ۸۵۰ نوع محصول متفاوت تولید می شود گفت: این شرکت اقدام به تولید محصولاتی کرده که در ایران وجود نداشته و تمامی قالب سازی و روند تولید محصول در داخل کشور انجام می گیرد تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه از صادرات محصولات این شرکت به ۳۵ کشور دنیا خبر داد و گفت: کشور چین که در دنیا به عنوان کشور تولید کننده و صادر کننده محصول شناخته می شود نیز اقدام به وارد کردن کالاهای تولیدی شرکت ایرانپاش به کشور خود می کند که این افتخار بزرگی برای ایران است.

میرزاده از صادرات محصولات تولیدی این شرکت به آمریکا نیز خبر داد و گفت: اخیرا محصولات تولیدی این شرکت با حذف نام شرکت از روی محصول به کشور آمریکا نیز صادر می شود.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه با اشاره به برخی مشکلات این شرکت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال ۹۸ اداره مالیاتی به میزان ۸۸۸درصد مالیات اضافه از ایرانپاش اخذ کرده و طبق نظر کارشناسان باید هزینه اضافه را بازگرداند که تاکنون محقق نشده و اداره مالیاتی زیر بار برگشت هزینه اضافه نمی رود.

میرزاده در ادامه با اشاره به نامگذاری چندین سال متوالی به نام اشتغال و کار آفرینی و حمایت از تولید در کشور  گفت: متاسفانه در استان ما مسئولان از تولید و کارآفرینی حمایت نکرده بلکه تا می‌توانند سنگ اندازی می کنند تا جایی که شرکت تولیدی ایرانپاش را در آستانه تعطیلی قرار داده اند.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه با بیان اینکه از سالیان گذشته این شرکت به دنبال ایجاد شهرک صنعتی خصوصی در استان  بوده گفت: اما متاسفانه این مهم با عدم همکاری مسئولان تاکنون محقق نشده است.

وی همچنین از دعوت مسئولان استان‌های همجوار از این شرکت برای اختصاص  زمین  رایگان برای راه اندازی شهرک صنعتی خصوصی خبر داد و گفت: همچنین از تعداد ۱۵ کشور دنیا دعوتنامه برای شرکت ارسال شده است که با توجه به علاقه شدید به ایران با تمامی پیشنهادها مخالفت کردیم.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا