شهرستان ها

بازاریابی صنایع دستی در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: رونق تولید صنایع‌دستی با بازاریابی و بازار سازی مناسب امکان پذیر است که ما به دنبال تقویت این موضوع در استان بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح یکشنبه در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی بوشهر اظهار داشت: رونق تولید صنایع‌دستی با بازاریابی و بازار سازی مناسب امکان پذیر است که ما به دنبال تقویت این موضوع در استان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: ما باید به دنبال تولیدات خلاقانه باشیم و بر اساس نیاز بازار به تولید محصول بپردازیم که با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی این موضوع امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل رونق عرضه و فروش صنایع‌دستی، شناسایی علاقه‌مندی مخاطب با تولید بر اساس خواست و ذائقه خریدار در کنار ایجاد بازار مناسب است که بسیار کمک کننده و مؤثر خواهد بود.

سجادی‌منش یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های استانی، ملی و بین‌المللی از اولویت‌های ما برای کمک و حمایت از صنعتگران و هنرمندان هم استانی بوده که بی تردید به دنبال بهره‌گیری از چنین فضاهایی هستیم و نمونه بارز این موضوع، نمایشگاه بزرگ خرید تضمینی صنایع‌دستی با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در خردادماه سال جاری بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: حضور صنعتگران بوشهری در حاشیه برگزاری جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ یکی دیگر از راهکارهای عملی ما برای عرضه محصولات بود که با تدابیر اندیشیده شده، امیدواریم این ظرفیت بین‌المللی ادامه‌دار باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا