ورزش

پاتریس اورا: اولیویه ژیرو مهره قهرمانی فرانسه است

رکوردهای او با هانری برابری می‌کند

پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فرانسه با وجود شکست 1-0 برابر تونس در دور آخر مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، موفق شد با 6 امتیاز، به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات، صعود کند. این تیم در اولین مسابقه خود در دور حذفی، امشب به مصاف لهستان خواهد رفت.

پیش از آغاز این تورنمنت، کریم بنزما در تمرینات دچار مصدومیت شد و اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد تا اولیویه ژیرو جای ستاره رئال مادرید را در ترکیب اصلی این تیم بگیرد.

پاتریس اورا، مدافع چپ سابق تیم ملی فرانسه، در گفت‌وگویی با “Betfair”، دلیل عدم بازگشت بنزما به اردوی تیم ملی فرانسه را درخشش ژیرو دانست و اظهار داشت: اعتبار زیادی به ژیرو تعلق می‌گیرد. اولیویه ژیرو را فراموش نکنیم؛ متاسفانه آنطور که باید، از این بازیکن تمجید نمی‌شود و من نمی‌دانم چرا!

اورا افزود: رکوردهای او با تیری هانری در فرانسه برابری می‌کند اما مردم زیاد از او یاد نمی‌کنند. او بازیکن مهمی برای فرانسه در جام جهانی است.

بازیکن سابق منچستریونایتد همچنین گفت: به یاد دارم پیش از مسابقات جام جهانی 2018، فرانسه در بازی‌های دوستانه بازی کرد و همه دوست داشتند گریزمان، امباپه و دمبله را در ترکیب ببینند؛ دشان این کار را کرد و ما در دفاع بد بودیم. بازی‌ها را بردیم اما گل خوردیم.

او در پایان گفت: دشان، ژیرو را برگرداند و مردم از ژیرو انتقاد کردند چرا که او در جام جهانی 2018 گل نزد. اما باید در نظر بگیریم که او کارهای زیادی برای تیم انجام داده است. این بازیکن در سیستم دشان بسیار مهم است و او به مهاجم بزرگی مانند ژیرو نیاز دارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا