شهرستان ها

آمادگی راهداری خراسان شمالی برای عملیات‌های زمستانی در جاده‌ها

بجنورد- مدیرکل راهداری خراسان شمالی از ذخیره سازی بیش از ۱۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان خبر داد و گفت: این اداره آمادگی کامل برای انجام عملیات‌های زمستانی را دارد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر از ذخیره سازی بیش از ۱۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان خبر داد خبر داد و اظهار کرد: این میزان شن و نمک برای بازگشایی محورهای برف گیر استان در مرحله اول برنامه ریزی و ذخیره سازی شده است که با توجه به نیاز شهرستان‌ها و شرایط بارش قابل افزایش است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: ۲۵ راهدارخانه شامل ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۸ راهدارخانه فصلی در این استان به منظور راهداری زمستانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۴ نفر از نیروهای راهداری استان در عملیات راهداری زمستانی فعالیت دارند.

مشتری گفت: ۴۶ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۰۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین در عملیات راهداری زمستانی به کارگیری می‌شوند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی گفت: با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی‌های فصلی، تمام تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی اندیشیده و ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اورهال شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا