ورزش

هر چقدر مصدوم باشم جلوی برزیل بازی می‌کنم

کیم مین جائه، مدافع کره جنوبی، مدعی شد تحت هر شرایط برای دیدار با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی آماده می شود.

به گزارش “ورزش سه”، کیم مین جائه فصل درخشانی را در ترکیب ناپولی سپری کرده و در همین مدت کوتاه بعد از انتقال به این تیم، لقب یکی از بهترین مدافعان لیگ ایتالیا را به خود اختصاص داده است. اما این بازیکن در جریان برتری دراماتیک تیم ملی کره جنوبی برابر پرتغال و صعود به دور حذفی جام جهانی به دلیل مصدومیت غایب بود. حالا شاگردان پائولو بنتو در مرحله بعدی به مصاف برزیل مدعی و قدرتمند خواهند رفت و کیم مین جائه امیدوار است به هر طریقی برای حضور در این دیدار آماده شود.

کیم مین جائه گفت: “از اینکه در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل تیم ملی پرتغال در زمین حضور نداشتم بسیار ناراحت بودم. تماشای بازی دیگر هم تیمی هایم از روی نیمکت برایم واقعا سخت است، اما خوشحالم که در نهایت موفق به صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی شدیم. البته مصدومیت اخیر باعث شد که در مرز آمادگی 100 درصد برای بازی مقابل پرتغال قرار نداشته باشم و در چنین دیدار مهمی ما تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم و به همین دلیل من بیرون ماندم.

اما حالا در مرحله بعد به مصاف تیم ملی برزیل خواهیم رفت و می دانیم که چه کار دشواری در پیش داریم. من می‌خواهم هر کاری که ممکن است انجام دهم تا در این دیدار حضور داشته باشم. حتی اگر مصدومیت جدی‌تری داشته باشم نیز به دنبال بازی کردن هستم و امیدوارم این اتفاق برایم رخ دهد.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا