شهرستان ها

آغاز طرح پایش دمای ادارات در استان همدان

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از آغاز طرح پایش دمای ادارات در سطح استان همدان خبر داد و گفت: با توجه به شروع فصل سرما این پایش انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان:


به گزارش ایلنا از همدان، محمد صادق محبی نظر گفت: با توجه به ورود به ماه‌های سرد سال و لزوم مدیریت و کنترل مصرف گاز با توجه به دستورالعمل پایش مصرف گاز، تمام ادارات سطح استان که دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد داشته باشند تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در ادامه با بیان این که از روز شنبه( 5 آذر) طرح پایش دمای ادارات استان با هدف بهینه سازی مصرف گاز با مشارکت بسیج شرکت آغاز شده است، افزود: این طرح با تشکیل ستاد کنترل و نظارت، با هدف برنامه ریزی برای اجرای مؤثر طرح و ابلاغ آن به واحدها و نواحی مختلف شرکت گاز استان و نظارت بر عملکرد تیم های بازرسی و گزارش اقدامات بعمل آمده درحال انجام است.

 وی بیان کرد: به موجب این طرح برای هر یک از نواحی و مناطق گازرسانی شهر همدان بصورت روزانه گروه بازرسی با همکاری بسیج شرکت در نظر گرفته شده که با مراجعه به ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و اماکن تجاری پرمصرف اقدام به سنجش دمای محیطی آنها کرده و در صورت عدم رعایت دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن مجموعه قطع خواهد شد.

12

 محبی نظر در ادامه با بیان این‌که از ابتدای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها با هدف کاهش هدر رفت این سرمایه ملی تعداد یک هزار و ۱۰۹  مشترک ثبت نام که تعداد 938  موتورخانه مورد بررسی قرار گرفت که تعداد 341 مورد موتورخانه توسط پیمانکاران مربوطه طبق تعهدات شرکت ملی گاز ایران مورد ارزیابی نهایی و انجام کار صورت پذیرفته است.

محبی نظر با بیان اینکه تأسیسات برخی ادارات وضعیت نامطلوبی دارند و اتلاف حرارتی آنها بسیار بالا است، گفت: تا پایان فصل زمستان به صورت روزانه این پایش در تمامی ادارات سطح استان ادامه دارد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا