بین الملل

بیانیه گروه‌های مخالف آل خلیفه علیه سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه

گروه‌های مخالف آل خلیفه در بیانیه‌ای سفر مشکوک هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «یتسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سایه تدابیر امنیتی شدید و گسترش موج مخالفت‌های مردم بحرین با عادی‌سازی روابط وارد منامه شد.

سفر هرتزوگ با مخالفت گسترده مردم بحرین و گروه‌های مخالف آل خلیفه روبرو شده است. مردم بحرین بارها در مخالفت با عادی سازی و به طور خاص در مخالفت با سفر مقامات صهیونیست به کشورشان با وجود تشدید فضای سرکوب تظاهرات کرده‌اند.

گروه‌های مخالف آل خلیفه، سفر هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را سفر شوم خواندند و تاکید کردند این سفر در راستای تحریک و جریحه دار کردن احساسات اعراب و مسلمانان و مسیحیان و آزادگان جهان انجام شده است.

این گروه‌ها، سفر هرتزوگ در سایه گسترش مخالفت‌های مردم بحرین با عادی‌سازی و خیانت آل خلیفه را بیانگر حجم انزوای این رژیم قلمداد کردند.

خبر دیگر درباره فلسطین اینکه شیخ حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر با محکوم کردن جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین درباره شعله ور شدن شراره انتفاضه جدیدی که شدت و دامنه آن گسترده تر از انتفاضه بیست سال پیش خواهد بود، هشدار داد.

آغاز رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در دره اردن

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش نظامی این رژیم در منطقه دره اردن خبر داد که تا روز پنجشنبه ادامه خواهد یافت. به ادعای وی، هدف از این رزمایش افزایش سطح آماده باش عملیاتی نیروهای رژیم است.
انتهای پیام/

 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا