بین الملل

بحرینی‌ها سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه را محکوم کردند


گروه‌های معارض بحرینی در بیانیه مشترکی سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه را محکوم کرده و آن را موجب تحریک احساسات مردم این کشور دانستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با اولین سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین، گروه‌های معارض نیز با صدور بیانیه‌ای این سفر را به شدت محکوم کردند.

به نوشته المیادین، در بیانیه مشترک گروههای انقلابی بحرینی آمده است: «سفر نامبارک و شوم رئیس رژیم اشغالگر را به شدت محکوم می‌کنیم. این سفر موجب تحریک احساسات مردم عرب و مسلمانان، مسیحیان و همه آزادگان عالم می‌شود».

معارضان بحرینی همچنین تأکید کردند که سفر اسحاق هرتزوگ، به خوبی میزان انزوای رژیم آل خلیفه را نشان می‌دهد.

همزمان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز در صفحه توئیتری خود نوشت که سفر رئیس رژیم صهیونیستی لکه ننگی بر دامان رژیم منامه و موجب سرافکندگی است.

او تأکید کرد: «سازش خیانت است و آلوده کردن خاک بحرین با گام‌های شوم رئیس رژیم صهیونیستی، ننگی است که شرافت مردم ما آن را تحمل نمی‌کنند».

 اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه(۴دسامبر) با استقبال وزیر خارجه بحرین و حضور گارد نظامی، وارد منامه شد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی سفر هرتزوگ به منامه، اولین بازدید رسمی رئیس این رژیم از بحرین است. هرتزوگ در حالی وارد بحرین شده که این کشور طی چند روز اخیر به صحنه اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی تبدیل شده است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا